3374
Sök

Kolfiberdraperings firmor??

221 Inlägg
5 januari 2011
Trådstartare
Finns det någon firma i mellan sverige som draperar större ytor (ex. kolfiberdrapering)? Skulle uppskatta om man kunde få hemsida el adress/telnr?

mvh!!

JDM
Ya hurr'd!!

781 Inlägg
6 januari 2011
Om du ska drapera typ tak eller huv,så varför inte prova själv?Du spar en massa pengar,det är faktiskt inte så svårt.:)Och med hjälp av ngn kompis så är det kul o ha gjort jobbet själv!

Vinylen köper du från USA på Ebay,detta är den bästa vinylen som ska finnas, men det finns en massa färger o varianter,både blank o matt:

http://www.carbonfiberfilm.com/

302 Inlägg
6 januari 2011
Vad jag förstår så vill han inte foliera utan drapera med riktig kolfiber.

Det som carbonfiberfilm säljer är vinylfolie från 3M. Den kan köpas både där, men även här i Sverige till vettiga priser.

Bjarud.se - Styling, Tuning, Bilstereo, Multimedia
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Återförsäljare för: Digital Designs, Kove, Hertz, Alpine, Sony, Dynamat, STP, Stinger,
PlastiDip, JOM, Regula Tuning, RDX Automotive, 3M, Oracal, och många fler..

I got Dubs!
2 423 Inlägg
6 januari 2011
xciso skrev:

Det som carbonfiberfilm säljer är vinylfolie från 3M. Den kan köpas både där, men även här i Sverige till vettiga priser.

Det går inte ihop

221 Inlägg
6 januari 2011
Trådstartare
xciso skrev:

Precis, jag menar foliera, från 3m ja! Vart kan den köpas här i sverige?? mvh

JDM
Ya hurr'd!!

781 Inlägg
7 januari 2011
Varför inte köpa den från USA?Enkelt,billigare o dom har folien i 7 olika färger.Kolla min länk..
Svart är grymt snygg,men den Vita är kanon osså tycker jag:)

221 Inlägg
7 januari 2011
Trådstartare
marbling skrev:
Varför inte köpa den från USA?Enkelt,billigare o dom har folien i 7 olika färger.Kolla min länk..
Svart är grymt snygg,men den Vita är kanon osså tycker jag:)

problemet e att jag redan har folietec på min huv och vill inte bara tippa på en sort eftersom det kan bli fel. Därför vill jag ha det från sverige för då kanske man har tur och kan åka dit och kika smile mvh

JDM
Ya hurr'd!!

302 Inlägg
7 januari 2011
Dubs skrev:
xciso skrev:

Det går inte ihop

Varför går detta inte ihop?
Berätta gärna vad du får ge per löpmeter inkl frakt & tullavgifter.
I Sverige finns 3M Di-Noc för 795:- per löpmeter. + eventuell frakt.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Återförsäljare för: Digital Designs, Kove, Hertz, Alpine, Sony, Dynamat, STP, Stinger,

781 Inlägg
302 Inlägg
7 januari 2011
marbling skrev:
Det här är väl ingen reklamtråd för egna firmor?..

Givetvis är detta inget ställe för egenreklam.
Just därför jag INTE skrev att JAG saluför.

Ville bara uttala mig om att man även ska räkna in frakt & tullavgiter från USA så man sparar inga pengar genom att beställa därifrån. Inga stora besparingar i alla fall.

Sök