detta har jag sjælv kollat lite grann på
En helrenovering utav motorn ska du absolut gøra innan du børjar trimma !!
Sen besiktningen kommer inte tycka om att du turbo konverterar ... kommer inte gå att regga den med øverladd.
Vad det kan kosta beror vældigt mycket på hur mycket du køper begagnat och om du lyckas gøra fina klipp ! men jag tror du får rækna med runt 50 000 før en konvertering och renovering ... då ræknar jag med att du lyckas med lite klippoch inte ska ha det værsta. Kompressor ær ju bra mycket enklare att montera men æven dær børjar de springa ivæg i pris tyvær.
Finns færdiga kitt med allt du behøver, men i de kitten ingår tyvær inte renoveringen och ett kitt går på ca 30 000 beroende på hur dollar kursen ligger, sen finns det alltid kina kitten på ebay men de hade inte jag vågat handla
Vill du trimma din bil billigt tycker jag du køper 315cc spridare en annan btr och tankar e85... vill du kan du køpa ett e85 chip eller ett nytt sprut och mappa den.
Vr6an ær inte billig och trimma, så ær det tyvær... men om du tittar i usa kan du komma øver kammar mm till helt ok priser
Om du vill ha mer effekt och køra lagligt så får du lasta ner en r32 maskin med tillhørande låda och bromsar
hoppas detta gav något , om de ær något du undrar ær det bara øsa på med frågor
mvh Kevin