2659
Sök

Stereo-bygge i bakluckan på Miata?!

34 Inlägg
8 december 2006
Trådstartare
Har lite funderingar på att bygga ett stereobygge i bakluckan på min Miata. Där är extremt lite plats men om någon har några tips eller har bilder på någon som gjort det tidigare får gärna höra av sig.

Har inte direkt några ideér själv så allt uppskattas, vill dock inte lägga ner hur mycket pengar som helst på det...

Fulländad

3 627 Inlägg
8 december 2006
hjälper dig jättegärna med idéer men då hade jag önskat att du tankade upp en bild på bagaget med cabben nere så jag får en humm om hur stort utrymmet är smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
8 december 2006
ToXtreme skrev:
hjälper dig jättegärna med idéer men då hade jag önskat att du tankade upp en bild på bagaget med cabben nere så jag får en humm om hur stort utrymmet är smile

Har ingn bild på bagaget, men cabben ligger iaf på hatthyllan då man har den nere. Så den tar ju ingen bagageplats iaf!smile

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

3 627 Inlägg
8 december 2006
HardcoreHunny skrev:
ToXtreme skrev:

Har ingn bild på bagaget, men cabben ligger iaf på hatthyllan då man har den nere. Så den tar ju ingen bagageplats iaf!smile

Jaha, ja jag har då ingen aning xD Jag bara har överflödigt med fantasi, det är min specialité smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

34 Inlägg
9 december 2006
Trådstartare
Lånar en bild från en kille här på garaget, hoppas han inte misstycker!

http://static.garaget.org/archive/28617 … 199585.jpg

Förstår att det e svårt att få fram något av denna bilden... men ger en liten uppfattning kanske... Batteriet sitter dessutom där bak, på höger sida.

Fulländad

1 207 Inlägg
10 december 2006
"Stereo-bygge i bakluckan på Miata?!" kanske en dum fråga men visst menar du inte bakluckan utan bagaget va?

Med Jetplan i generna
413 Inlägg
10 december 2006
Blir det inte lite "spela för fåglarna" med ett basbygge i skuffen på en Miata? Kanske är det du är ute efter iofs smile

Mvh. Victor

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."

6 851 Inlägg
10 december 2006
OlaBjörk skrev:
Har lite funderingar på att bygga ett stereobygge i bakluckan på min Miata. Där är extremt lite plats men om någon har några tips eller har bilder på någon som gjort det tidigare får gärna höra av sig.

Har inte direkt några ideér själv så allt uppskattas, vill dock inte lägga ner hur mycket pengar som helst på det...

Varför just bygga i bagaget? Du ha ju hur mycke plats som helst i dina dörrar smile
Skulle jag vara du skulle jag bygga i dem (det va det jag kunde se ifrån bilderna).
Har du möjlighet så bygg på/i instumentbrädan oxå.

Sök