Nej faktist inte. Tänkte beställa en hel del saker till musen. Sen är det så att panelen är sprucken, hur ska jag kunna fixa det på en sån gammal bil? Finns väll inte direkt att köpa en sån panel?
Nej faktist inte. Tänkte beställa en hel del saker till musen. Sen är det så att panelen är sprucken, hur ska jag kunna fixa det på en sån gammal bil? Finns väll inte direkt att köpa en sån panel?
Inga som helst problem och finns precis allt att köpa till Mustangen över disk. Det görs tom. nya karosser till -69/-70
Inga som helst problem och finns precis allt att köpa till Mustangen över disk. Det görs tom. nya karosser till -69/-70
Jäklar. Tack så mycket. Har funderat på hur jag ska göra med panelen ända sen jag var liten.. Men nu ordnar det ju sig
Tack för hjälpen!!
Bra! åsså får du gärna berätta lite mer om din Musse...
Det är en -71 351 Cobra. Fastback mach1. 351 Cleveland motor(?) om jag inte är helt fel ute. Svårt o berätta lite om den, vet faktist inte så mycket om den än. Min mormor har haft den sen jag var liten, sen så fick jag den när jag fick körkort. Nu står den i verkstaden o väntar på att fixas till lite.
Far min har också likadan, fast han har kompressor och runt 900 hästar.