2873
Sök

Vindavvisare volvo 740

10 Inlägg
25 januari 2011
Trådstartare
hallå undrar bara om hur man bäst sätter dit vindavisare runt om på 740:n kan man bara klämma dit dem eller bör man limma dit dem?

Tvivlare
2 266 Inlägg
25 januari 2011
Dubbelhäftande. Sen beror de på vilken modell du har, några sätter man på utsidan på dörren medans t.ex Heko's (som Vparts säljer) trycker man upp i rutlisten.
Senast redigerat av MantaRobin (25 januari 2011)

You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.
Med reservation för ev. felskrivningar.

10 Inlägg
25 januari 2011
Trådstartare
jag har heko's från vparts. så du bara trycker upp dem i listen över rutan eller?

Tvivlare
2 266 Inlägg
25 januari 2011
krille_90_ skrev:
jag har heko's från vparts. så du bara trycker upp dem i listen över rutan eller?

Japps, sitter en klistertejp på dom också som den fäster med. Instruktioner finns på påsen dom låg i wink Se dock till att du har värme där du står och att grejerna är varma o goa. För man måste bräcka lite i dom för att få i dom.

10 Inlägg
25 januari 2011
Trådstartare
ja det sitter en liten bit på dem främmre lite mer på dem där bak. dem har legat länge så är lite jävligt att se vad de är på påsarna:P dem som ska sita bak är det med små metal klips typ till är det bara att sätta dem på vindavisarnas överkant sen trycka upp dem i listen bak? smile

Tvivlare
2 266 Inlägg
25 januari 2011
här hittade jag bra bilder på montering smile http://heko.pl/index.php?opt=instr

10 Inlägg
25 januari 2011
Trådstartare
ah kanon bra smile tack så jätte mycket för hjälpen smile

Tvivlare
2 266 Inlägg
25 januari 2011
Inga problem smile Tänk nu på att allt måste va ljummet, för de brister jättelätt annars vid monteringen.

10 Inlägg
25 januari 2011
Trådstartare
ja jag tänker montera de inne på mitt jobb så de är varmt smile

Sök