2755
Sök

Söker garageplats i kristianstad området

20 Inlägg
17 januari 2011
ja tycker helt klart det skulle vara värt det, dock kanke man skulle tagit studenten först tongue så man har en större inkomst men de e bara 5 månader till..

Bilintresserad, älskar doften av bränt gummi

55 Inlägg
21 januari 2011
jag har 4 tusen att röra mig

jag är en kille på 18 gillar att meka bor i en liten stad som heter sölvesborg. vad jag gillar att göra på min fritid det är att göra bilar fina med att polera dom o gör dom allmänt fina

55 Inlägg
21 januari 2011

jag är en kille på 18 gillar att meka bor i en liten stad som heter sölvesborg. vad jag gillar att göra på min fritid det är att göra bilar fina med att polera dom o gör dom allmänt fina

20 Inlägg
21 januari 2011
verkar vara helt okey men ja kan majla honom å se vad för pris de är å om han kanske kan skicka bilder på stället.

55 Inlägg
21 januari 2011
gott big_smile

Ubåtsingenjör
7 315 Inlägg
21 januari 2011
Trådstartare
C-K-91 skrev:
verkar vara helt okey men ja kan majla honom å se vad för pris de är å om han kanske kan skicka bilder på stället.

mejlade den killen och de va tydligen inget för oss

55 Inlägg
21 januari 2011
jag ska ringa en imorgon återkommer med svar o pris

20 Inlägg
22 januari 2011
CHEEVA skrev:
C-K-91 skrev:

han skrev till mig att han inte hade någonn garagedörr som man kunde köra in bilarna genom ännu

Ubåtsingenjör
7 315 Inlägg
22 januari 2011
Trådstartare
C-K-91 skrev:
CHEEVA skrev:
C-K-91 skrev:

han skrev till mig att han inte hade någonn garagedörr som man kunde köra in bilarna genom ännu

till mig skrev han enbart att lokalen inte funkade som garage till fler bilar ... bla då man endast kunde få in bilar på de 40kvm som var garage sedan innan sen va resten förråd

465 Inlägg
22 januari 2011
istället för ett leta garage på blocket (!?) så testa att gå till komunen och kolla vad dom har för lokaler att erbjuda.. sen kan ni ju åka runt bland områden där det finns tomma lokaler och kolla om man kan få tag på ägaren till dessa lokaler osv.. blocket är nog inget vettigt ställe.. lycka till med garage letandet:)

Ubåtsingenjör
7 315 Inlägg
22 januari 2011
Trådstartare
laaantz skrev:
istället för ett leta garage på blocket (!?) så testa att gå till komunen och kolla vad dom har för lokaler att erbjuda.. sen kan ni ju åka runt bland områden där det finns tomma lokaler och kolla om man kan få tag på ägaren till dessa lokaler osv.. blocket är nog inget vettigt ställe.. lycka till med garage letandet:)

Tack för tipset smile ska ringa komunen på måndag

55 Inlägg
24 januari 2011
har en lokal på gång är folk intresserade

6 Inlägg
30 januari 2011
Jag är som tidigare sagt intresserad. Hade med fördel haft lokal i Kristianstad. För min del hade inte dryga 600 i månaden känts så farligt. Skulle eventuellt vara intresserad av möjligheten att ha två bilar där lite beroende på pris osv. Kallgarage är jag dock skeptisk till. Så jäkla tråkigt att skruva i kyla..

Sök