Nu är det så att http://www.streetcrew.se söker nytt folk som kan ta över sidan. Ordinarie Admins har för lite tid att hålla sidan igång. Nån som är sugen att ta över?
Eftersom denna tråd blev flyttad till efterlyst istället för norrlandstråden så måste jag säga att SCH - www.streetcrew.se = StreetCrewHärnösand Så nån från Härnösand eller i närheten som är sugen på att ta över?
Skulle vara synd om en av våra lokala klubbar går i graven, Är detta även slutet för krantz challenge eller är det ett privat projekt ?
SCH är lokal klubb som behöver nytt folk som driver sidan ink betala hemsidan. Alt: fixa nån som sponsrar den kostnaden. "Synd om den försvinner"! ----------------------------------------------------------------------- Krantz & Euro/Japs va 2år för att testa/övningsköra lite!
jag kan ju hjälpa till att administrera hemsidan, koda den mm. men har tyvärr inga pengar att slänga ut på den, även om det skulle röra sig om 50kr. Se min oförsäkrade bil.
jag kan ju hjälpa till att administrera hemsidan, koda den mm. men har tyvärr inga pengar att slänga ut på den, även om det skulle röra sig om 50kr. Se min oförsäkrade bil.