3523
Sök

Låsa upp cd/mp3spelare

57 Inlägg
11 december 2006
Trådstartare
Fick en cdspelare med bilen när jag köpte den visste inte att den var kodad så bröt strömmen en gång, sen när jag satte igång den igen så behövdes det en kod, något som varken jag eller förra ägaren har. Skicka in den för att få den upplåst kostar lika mkt som en ny. SÅ vet nån hur man kan nollställa den? en Kenwodd KDC-W657. Lr om nån har nån bra sida att tippsa om?

6 851 Inlägg
11 december 2006
TROR bara att du kan låsa upp den genom att skicka den till Kenwood.

Pulare
248 Inlägg
11 december 2006
Googla på det!
Tycker att de borde gå att nollställa den, men å andra sidan? hur stöldsäkert är det dåra?
Men allt går väl bara man vill? eller inte:P
lycka till iaf!

666 Inlägg
12 december 2006
men när du satt in den i din bil, borde inte strömmen ha blivit bruten då med.... hur gjorde du då??

//Silver

1 207 Inlägg
12 december 2006
silverbird skrev:
men när du satt in den i din bil, borde inte strömmen ha blivit bruten då med.... hur gjorde du då??

//Silver

Han fick den med bilen.. Dvs. den var redan monterad. Tidigare ägare monterade antingen den och kastade koden eller så har han glömt den.

Kolla igenom alla papper i handskfacket, kan gott ligga ett papper där med koden i.

57 Inlägg
12 december 2006
Trådstartare
det har jag gjort 5 ggr, rotat igenom hela bilen, så ingen kod där inte. Snyft

143 Inlägg
12 december 2006
Kenwodd har inte alltid en siffer kod, det kan vara en liten fjärrkontroll (3*5cm) som bara har 2knappar. koden skickas med ir till cdn. Leta om du hittar en mysko "larm" dosa.

666 Inlägg
12 december 2006
aha.. fattade litta fel där...

Sök