hej min föräldrar var i karlstad o köpte en bil i veckan här. den var nybes o ny bytt kamrem o bilen hade gått 19t mil. men när mor o far kommer hem så kollar jag över bilen. o reagerar på att det finns ingen historik i service pärmen. inga gamla kvitto eller bes papper. bara framsidan av service boken. sen när jag kollar vidare sitter det en lapp på kamremskåpan att remmen är bytt vid 18t mil. men sen ser jag på tripp mätaren att det är skrapat på siffrorna. när ägarbytet har gått i box går jag in på bilprovningen.se o kollar. då står det förra bes att bilen hade gått 39t mil. o även att den inte hade gått igenom bes nu. var 2or på bilen. men ändå hade idoten visat att bilen var bes me blankt papper. så han har väll gjort ett eget. min pappa o mamma kolla bes pappret lite snabbt o trodde allt var bra o min pappa stoppa det i fickat. men han ville gärna ha det tillbaka o va väll ingen som brydde sig om det.. men nu står dom me en bil som har körförbud o har gått 39 t mil me helt slut kamrem. bilhandlaren är inte av svensk härkomst o jag vill gärna ha tag i faanskapet. han har importerat bilar o sånt. nån mer som har bleve lurad av denna idioten? vet ungefär vad han heter o vart han bor.
Du verkar ha betydligt mer koll på bilar än dina föräldrar, så varför hängde du inte med dem för att kolla och hjälpa till? Djäkla trist när sådant händer!
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
för att jag jobbar i norge. o det var lite panik eftersom att min pappas bil blev typ överkörd av snöplogen. tycker det är helt förjävligt. allt är polisanmält. men det blir nog nerlagt skulle jag tro., men jag åker gärna dit o tar ett snack me han
Detta är ju ett solklart bedrägeri, polisanmäl direkt! Utskriven annons och kvitto hade hjälpt om ni har det vill säga... Förra ägarens identitet står ju på det nya registreringsbeviset.