3990
Sök

Var kan man få skärmar monterade i orginal nackstöden till v70 -99?

126 Inlägg
18 september 2010
Trådstartare
Hej köpte 2 lcd  skärmar för att sätta dom i nackstöden till min volvo v70 -99.
men vet inte vem el vart ja ska vända mej till för att få dem inmonterade. nån som kan ge mej tips på nått ställe här i sthlms trakten som kan fixa detta till ett rimligt pris?

Trucker
64 Inlägg
31 oktober 2010
okan77 skrev:
men vet inte vem el vart ja ska vända mej till för att få dem inmonterade. nån som kan ge mej tips på nått ställe här i sthlms trakten som kan fixa detta till ett rimligt pris?

www.bluepower.se har dom färdiga nackstöd med skärmar till volvo. det kan ju vara värt att kolla in kanske tongue

"Jag litar inte på nått halvfabrikat med en spricka i botten och som blöder 5 dagar i månaden utan att dö"

126 Inlägg
16 januari 2011
Trådstartare
hej! har frågat dem på bluepower om de nackstöden passar till en gen 1 volvo v70 men de verkade den inte göra, säger dom, och de lät lite osäkert.

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
16 januari 2011
Tolkar det som att du har skärmarna redan.

Hör av dig till PM-Shopen eller Backes Ljudbyggeri...

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

3 187 Inlägg
16 januari 2011
740Turbo skrev:
okan77 skrev:

www.bluepower.se har dom färdiga nackstöd med skärmar till volvo. det kan ju vara värt att kolla in kanske tongue

skulle aldrig handla på bluepower, har bara hört ren skit om dom.

126 Inlägg
11 februari 2011
Trådstartare
på bluepower sidan står de väl att de passar endast volvo från 2001 och nyare men inget om de passar 1997 -2000

Svensk Mästare i billjud 2009 & 2010
961 Inlägg

Sök