Hej på er alla.
Det är jag som äger och driver Custom Cab.
Har inte sett denna tråden förrän nu.
Med risk för att bryta mot marknadsföringsreglerna i paragraf 10, kan jag endast svara på vad som är relevant till frågeställningen i denna tråden.
Kan inte riktigt identifiera mig med kategorin P-plats trimmare.
Har personligen varit i bil(verkstad)branchen nu snart 16år, varav många av dem har varit ägnade åt att bygga och modifiera motorer varav många med olika konfigurationer och storlekar med inriktning effekthöjning.
Senaste 5 åren har varit helt inriktade på Saab, speciellt Saab 9-5 men även og9-3 Trionic 7.
Ang. programvarorna som erbjuds är majoriteten av de som avviker från Saab original hårdvara (steg1+) grundligt testade med bredbandslambda, EGT mätare osv., vilket genom loggade körningar gradvis förfinats tills dess jag ansett de är redo för marknaden.
För er som vill ha fler referenser från Saabfolket, kan göra en sökning på STCS med mitt användarnamn "Fahrer" som sökord och läsa innantill.
Vill dela med mig av ett mail jag fick av en kund från Norrtälje varav till jag bytt koppling, turbo och gjort en mjukvaruuppgradering till i sommaren 2010:
"Hej Andras, ville bara säga till dig att jag är helnöjd med bilen,den går som en klocka, har aldrig haft en bil med så lite fel på, och som grädde på moset så har du fixat till den, den går som ett spjut,håller väldigt bra, ville bara säga detta, ha det bra
MVH//Per Owenius"
Har ni några fler frågor rörande min verksamhet, är ni välkomna att använda mitt kontaktformulär på företagets hemsida.
Senast redigerat av Fahrer (25 februari 2011)