Har drygt 10000kr att röra mig med, och vill få mer effekt i min skyline. Men jag vet inte vad kan vara bäst att köpa för dessa pengar. Ett intercoolerkit är ju klart, men vad mer? Lite över 300 sträcket hade jag hoppats på. Men kan jag verkligen göra så mycket utan att byta turbo? Orginalet är ju skrot.
Lämnar helst inte in bilen någonstans, gör det hellre själv
Vore även bra å få lite tips vart jag ska vända mig för att köpa saker. Har bara hittat pbz.se som känns som en relativt bra sida.
avgassystem och gör en egen decat, plus ic-kitt och filter sedan ställer du upp laddtrycket så kommer du märka skillnad (se gärna till att du kan låna en bredbandslamda så du ser att den inte går för snålt)
lånar gärna denna tråd undrar samma sak lätt trimmning ca 10 000 tillbörja med har precis köpt en gtst 95a som har avgassytem filter och steg 3 koppling dock tycker inte jag det händer alls mycket när man trycker på gasen skall juh vara 250 + i motorn då det är 0,75 i ladd men tycker inte jag får någon upplevelse av den effekten alls
då med catbacksystem, öppet filter vid 0.75 i ladd. allt i princip original. så till 300+ är det inte långt. Styrsystem och en riktigt mappning skulle jag rekomendera dig att göra om du ska gå vidare.