3380
Sök

Telia problem ?

Pekabow i can see u
644 Inlägg
25 februari 2011
Trådstartare
har ngn också problem med sin telia
har en Iphone 4 ochdet står ingen service sen jag vakna :S

412 Inlägg
25 februari 2011
Jag har Telia & det fungerar finfint! Dum fråga, men har du startat om mobilen?
Senast redigerat av Puttejohnsson (25 februari 2011)

En häst har en hästkraft! Eller..?!

90 Inlägg
25 februari 2011
Håll inne både navigationsknappen och strömknappen samtidigt tills telefonen startar om sig.

412 Inlägg
25 februari 2011
jQt skrev:
Håll inne både navigationsknappen och strömknappen samtidigt tills telefonen startar om sig.

Detta skall man ENDAST göra om telefonen har hängt sig och man inte har något annat val.

90 Inlägg
25 februari 2011
Puttejohnsson skrev:
jQt skrev:

Detta skall man ENDAST göra om telefonen har hängt sig och man inte har något annat val.

Sambon ringde igår och pratade med kundtjänst pga att hon inte hade något nät och hon hade testat att starta om den på vanligt vis. De bad henne starta om på detta sätt och efter det fungerade det igen.

Så nej, det gäller inte endast om telefonen har hängt sig.

412 Inlägg
25 februari 2011
jQt skrev:
Puttejohnsson skrev:
jQt skrev:

Sambon ringde igår och pratade med kundtjänst pga att hon inte hade något nät och hon hade testat att starta om den på vanligt vis. De bad henne starta om på detta sätt och efter det fungerade det igen.

Så nej, det gäller inte endast om telefonen har hängt sig.

Jag betvivlar inte detta, men tycker detta är väldigt märkligt då ett par av mina kompisar har stängt av deras telefoner på detta sätt och har blivit tvungna att lämna in mobilen på lagning efter detta då mobilerna började att bete sig ytterst konstigt. Men vad vet jag, kanske bara var en tillfällighet! smile

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
25 februari 2011
Men det är för att ni kör iphone grabbar.... hade ni kört riktiga prylar som går att starta om och dylikt så funkar det...

Från en som kör billigt kina skräp som funkar....

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

luftgekühlt für alle
3 068 Inlägg
25 februari 2011
Min iphone har också krånglat.. dock har jag en 3gs med telia.. men jag har ingen aning om hur länge problemet har varit där (gissar nån månad).. har alltid haft täckning på mobilen och kunnat ringa.. däremot när folk har försökt ringa mig har det inte kommit några signaler och det har inte ringt i mobilen.. precis som om den vore avstängd.. sen kan det funka helt plötsligt igen.. har haft den 1½ år nu, bytt en gång pga streck på skärmen..
Senast redigerat av Peter_Eriksson (25 februari 2011)

Sök