3296
Sök

Prisvärt breddningskitt till e46-2001 ??

173 Inlägg
24 februari 2011
Trådstartare
Blivit extremt sugen på att bredda mina skärmar på bmwn men hittar inga delar,antingen ekonomiplåt
eller ett färdigt kitt(lär ju kosta mucho pengar!)

Någon som känner till någon firma i sthlm som kan bredda i plåt och som kan göra detta ingrepp,lär väl
inte vara allt för krångligt om man har kunskap inom plåt/svetts ?

Har vi inga west coast customs killar i SE ?big_smile

/jimpa

173 Inlägg
2 982 Inlägg
25 februari 2011
Nazgul skrev:
Blivit extremt sugen på att bredda mina skärmar på bmwn men hittar inga delar,antingen ekonomiplåt
eller ett färdigt kitt(lär ju kosta mucho pengar!)

Någon som känner till någon firma i sthlm som kan bredda i plåt och som kan göra detta ingrepp,lär väl
inte vara allt för krångligt om man har kunskap inom plåt/svetts ?

Har vi inga west coast customs killar i SE ?big_smile

/jimpa

Finns säkert duktiga personer som gör det men ingen är tyvärr beredd att betala.
west coast customs tog 9000SEK för att modda in lite dioder i 2 framlampor.
DYRT SOM SATAN. premiär för den bilen blir iaf den 15e april i barkarby

http://www.gatbilar.org/forum/viewtopic … 18&p=8
http://www.gatbilar.se/cars/951/3/4d62a61739d3a.jpg
Senast redigerat av Rock-Star (25 februari 2011)

173 Inlägg
25 februari 2011
Trådstartare
Vilken firma kommer dom skärmarna ifrån ??? ser ut som gup tunings eller stylit.... mysko luftintag på dom ?

2 982 Inlägg
25 februari 2011
Nazgul skrev:
Vilken firma kommer dom skärmarna ifrån ??? ser ut som gup tunings eller stylit.... mysko luftintag på dom ?

nja ja postade länken o bilden då ja kom på att d finns breddade e46or... du får nog nästan fråga killen som äger bilen smile

173 Inlägg
25 februari 2011
Trådstartare
Och vem äger bilen ? smile ..... såg en riktigt fin e46a som någon petri,pierre eller nåt byggt som verkar byta skepnad varje år men den va röd en gång och det var klart det bästa resultatet.

173 Inlägg
25 februari 2011
Trådstartare
kollat upp det nu,acm kommer delarna ifrån och det är widebody kit troligtvis mycket att byta om man vill
ha dom skärmarna sad

173 Inlägg
25 februari 2011
Trådstartare
(img)http://www.garaget.org/gallery/images/4 … 531_tn.jpg(img)

vart hittar jag detta kitt ???

Edit: blev någe mysko med bilden men dom som känner igen bilen kanske kan ladda upp en bättre eller tipsa om vart jag får tag i breddningskittet.
Senast redigerat av Nazgul (25 februari 2011)

173 Inlägg
1 432 Inlägg
28 februari 2011
Nazgul skrev:
Och vem äger bilen ? smile ..... såg en riktigt fin e46a som någon petri,pierre eller nåt byggt som verkar byta skepnad varje år men den va röd en gång och det var klart det bästa resultatet.

Bilen du tänker på va det en Petri Niskanen aka P-3 som byggde, och den bilen har i sin tur bytt skepnad ytligare en gång och är numera svart under en ny ägare

Nya ägaren: Taus
Killen som byggde om den till dagens utseende: ARTYZM

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

474 Inlägg
28 februari 2011
Kan framskärmar och frontspoiler från en e46 stcc bil vara intressant? Då har du nått att skryta om, folk brukar ju skryta om sitt kolfiber så.. wink
Breddar väl ca 3-4cm per sida skulle jag tro.

173 Inlägg
28 februari 2011
Trådstartare
Har du sånt liggandes eller

474 Inlägg
28 februari 2011
Nazgul skrev:
Har du sånt liggandes eller

inte jag, men vi har ett eller fler i reserv som kanske kan vara till salu. Dock är det ju inte designat för att vara snyggt, så kanske inte är nått för dig?

173 Inlägg
28 februari 2011
Trådstartare
Har aldrig sett en ful stcc BMW ?. Men sånna delar kostar väl en hel del och lite till

474 Inlägg
28 februari 2011
Nazgul skrev:
Har aldrig sett en ful stcc BMW ?. Men sånna delar kostar väl en hel del och lite till

Nej, ful skulle ja inte säga. Men skarverna och så är ju inte direkt perfekta så att säga.
ja, gratis är det ju inte direkt. Sen vet jag inte hur det passar på en original bil heller, om det är nått annat som skiljer kanske..

Sök