Skulle där vara någon skillnad mellan en framskärm på en audi coupe -90 och en audi 80 sedan -91? Tycker inte där ser ut till att vara någon stor skillnad.
säker? Snacka precis med en kille från skroten, han sa att där kunde skilja nått med blinkersen att dom inte va placerad på samma ställe. eller det kanske va en besserwisser wanna know type of guy =P
Näe helt säker är jag inte. Coupen har ju blinkersen i stötfångaren medans 80n har den i "normal" placering. Men å andra sidan har ju coupen annorlunda lyktor.
80n och cabben har samma skärmar iaf enligt Meca.se .. Cuopen å cabben har väl samma front..
Dom är inte lika. Snacka precis med en kompis som har jobbat med VAG i 25år, och han trodde inte häller det :S Men kan du inte låna hem den från skroten eller något?
Nej det är helt rätt, läste slarvigt. Du behöver en skärm från en B4, alltså från audi 80 års 92-95. Då tror jag att det passar, men inte säker ang blinkersen där.
tror inte den passar, i och med jag har b3/ typ 89 karossen. sålänge framskärmen passar bolt on, så är det skitsamma med skärmblinkersen, det lilla får man accepter och modda.