3618
Sök

BILDER: Ska jag sattsa på de? isf vilken färg?

111 Inlägg
13 februari 2011
Trådstartare
Delbaan skrev:
Kör på dom svarta, grymt snygga smile

det börjar luta åt de hållet tongue

111 Inlägg
13 februari 2011
Trådstartare
Kesler skrev:
JimmyAndersson skrev:
jag tycker 11kg är rätt lätt endå smile
eller är det normalt?
vet att mina 18tum väger rätt hyffsat smile

håller med, 11 kg är ju inte mkt, kan ju inte direkt jämföra med en magnesium fälg.

Tänkt dig själv en 10kg hantel på gymmet lyfter du ju hur lätt som helst, jämför då med en fälg= mkt tyngre

nu hängde jag inte med det sista "jämför då med en fälg=mkt tyngre" är det magnesium vi pratar om? smile

125 Inlägg
16 februari 2011
Det är ju inte direkt någon fart maskin du äger och du tävlar ju inte heller så spela roll vad fälgarna väger? släng på dom svarta

3 650 Inlägg
16 februari 2011
azmaz skrev:
Kesler skrev:
JimmyAndersson skrev:
jag tycker 11kg är rätt lätt endå smile
eller är det normalt?
vet att mina 18tum väger rätt hyffsat smile

håller med, 11 kg är ju inte mkt, kan ju inte direkt jämföra med en magnesium fälg.

Tänkt dig själv en 10kg hantel på gymmet lyfter du ju hur lätt som helst, jämför då med en fälg= mkt tyngre

nu hängde jag inte med det sista "jämför då med en fälg=mkt tyngre" är det magnesium vi pratar om? smile

Ne menade att när du lyfter en tio kilos hantel så märker du ju att det inte alls är tungt /med tanke på att du tycker att 11kg är mkt. Om du sen lyfter en vanlig bilfälg så känner man ju att den väger mer. Menar bara att 11kg är ganska normal vikt, inte spec tungt

Dålig jämförelse kanske tongue MEN FAN kör på dom svarta !! cool
Senast redigerat av Kesler (16 februari 2011)

111 Inlägg
2 mars 2011
Trådstartare
http://www.vortextuning.com/forum/showcase/VT996_GUN_E90M3_1.jpg
Fick en bild efter en förfrågar/efterfrågan jag gjorde hos företaget. Gunmetal heter färgen. Vad säger ni? Vilken ska jag ha?Den är fan skit snygg, så jag har fastnat, behöver tipps fort som fasiken  big_smile då paypal är ready to go  ;D[move][/move]

Entreprenör
1 286 Inlägg
2 mars 2011
kör på Mattesvart!!

// Niklas Johansson

111 Inlägg
2 mars 2011
Trådstartare
NiKeMaN skrev:
kör på Mattesvart!!

Tja smile roligt att råkas igen här på sidan .)
Jag tror nästan också mattsvarta, för att de är nog mer ovanligare. De andra ÄR snygga (gunmetal) men inte ovanliga tongue hur man nu än definerar det ordet haha beroende på i vilken håla/stad man bor i skulle jag nog säga, haha Tack för ditt "stöd" smile

Entreprenör
1 286 Inlägg
2 mars 2011
Mattesvart är helrätt på din kärra. Det blir riktigt grymt och galet rejsigt. Måste dock kompletteras med en sänkningssats.

// Niklas Johansson

111 Inlägg
2 mars 2011
Trådstartare
NiKeMaN skrev:
Mattesvart är helrätt på din kärra. Det blir riktigt grymt och galet rejsigt. Måste dock kompletteras med en sänkningssats.

japp, det tror jag också men vill inte lägga ut tusen o uppåt för coilovers och hittar inte några bra för det priset, typ-k max. Några tips? smile

Sök