Håller på att kopplar in ett carguard 950s i 850in. men funderar över vart jag ska koppla in kabeln som ska gå till dörrkontakten?
Kupébelysningen? Då täcker du ju alla dörrar?
Mitt 950 gillar att gå igång när jag skrapar rutorna... Känslig glaskrossensor? Jodå...
av vilken anledning ställer man sig ens och skrapar rutorna innan man startat bilen än mindre låst upp den
altid roligt på vintern när folk står och skrapar rutorna i 20minuter och sen upptäcker dom att batteriet är dött
finns inget roligare
man startar alltid bilen först
Jag vet och gör det men just den dagen hade jag tankmätaren UNDER nollsträcket. Har alltid motor och kupevärmare inkopplad vid frostgrader men givetvis hade säkringen gått just den dagen. Murphys lag...
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Larmet känner av alla dörrar. Fördröjd innerbelysning är inget problem heller.
volvo740_racing skrev:
volvo740_racing skrev:
okej, men då är det bara till förardörren?
eller hur blir det?
ja men alltså om man kopplar den på den Gu/Vi kabel vid dörr, blir det inte bara på den dörren eller blir det på alla? och är det i dörrsidan som kabeln är?
Larmet känner av alla dörrar. Fördröjd innerbelysning är inget problem heller.
volvo740_racing skrev:
eller hur blir det?
ja men alltså om man kopplar den på den Gu/Vi kabel vid dörr, blir det inte bara på den dörren eller blir det på alla? och är det i dörrsidan som kabeln är?
Du kan koppla in dig vid kickpanelen eller så kopplar du in dig på stift 6 i reläplats 211.
volvo740_racing skrev:
Swedenrockers skrev:
Larmet känner av alla dörrar.
kickpanelen? stift 6 reläplats 211 vart är det då är det ovanför pedalerna?