Håller delvis med det förra inlägget, jag brukar tycka det är rått bilar som leker runt sådär, Men på något sätt gillar jag ej denna videon. Kanske beror på bilen :S.
Annars är det helt rätt sätt att använda en Rwd på
Problemet är att det är inte ett "riktigt" varvstopp.. När bilen stårstill kopplas det automatiskt in vid 3500rpm (tror jag det är) och inte förenns man flyttar sig frammåt så slpper det. Ifall ni lyssnar när jag kör iväg så varvar den drygt 2000rpm till innan att stoppet går i..
Har ni btw något tips om hur man kopplar ur detta så skulle jag bli tacksam!
Senast redigerat av ludde__mannen (27 november 2006)
Det kan nog bli problem att koppla ur det själv. ja tror (inte säker) att det är programerat i motorns styrsystem. och som någon skrev att dra ut en säkring så finns risken att bilen inte startar alls. det du kan göra är att åka och lyssna med merca om de kan/går att koppla bort det. lycka till //johan
ludde__mannen skrev:
Problemet är att det är inte ett "riktigt" varvstopp.. När bilen stårstill kopplas det automatiskt in vid 3500rpm (tror jag det är) och inte förenns man flyttar sig frammåt så slpper det. Ifall ni lyssnar när jag kör iväg så varvar den drygt 2000rpm till innan att stoppet går i..
Har ni btw något tips om hur man kopplar ur detta så skulle jag bli tacksam!