3594
Sök

Bas-fel!!!

255 Inlägg
16 mars 2011
Trådstartare
Har nu fixat ordentlig gjord, men fortfarande samma problem, kan det vara att steget får för lite ström på remoten? Den lägger av när jag vrider på & vid kraftigt bas slag. kan heller inte vrida upp steget till 2v..

Gör det ordentligt eller ge fan i det!

6 851 Inlägg
16 mars 2011
Vad har du för steg och vad har du för bas/basar?

168 Inlägg
16 mars 2011
Nu har jag inte en aning om vad du gjort innan men har du kollat så du har kontakt fram vid batteriet, både plus & minus? Kolla även kontakten i säkringshållaren. När du kollade jorden, kollade du även jordflätan framme vid batteriet? Lycka till! Mvh

329 Inlägg
16 mars 2011
Fyll på i tråden med vad du har gjort tidigare! Hur ska ngn kunna hjälpa dig med att du har ett helt ospecat problem?

255 Inlägg
16 mars 2011
Trådstartare
Jag har kopplat in det som man ska förutom remoten tror jag. får man mer ström av stereon från power antenna än man får ifrån 12v?

Gör det ordentligt eller ge fan i det!

ljudfantast
1 372 Inlägg
16 mars 2011
MattiasHedberg skrev:
Jag har kopplat in det som man ska förutom remoten tror jag. får man mer ström av stereon från power antenna än man får ifrån 12v?

Förstår inte varför du envisas om att det är din remote. Slår steget på så är det inget fel på din remote. Det är dina strömkablar eller jordningar som är problemet eller så är ditt steg kaputt.. Kan du inte ladda upp lite bilder på hur ditt kablage ser ut?

4 693 Inlägg
16 mars 2011
Låter som för lite ström eller för lågt lastat steg med den lilla infon man fick

Booyakasha!

385 Inlägg
16 mars 2011
gå ut och prova och sätt reouten på av/på tändnings sladden, sätt ihop med kabel sko ger best resultat

börn i varje hörn är fett rätt;)

385 Inlägg
16 mars 2011
tänkte över detta när jag väl orkade... hur starkt är steget och basen/basarna.. det går inte varmt... kan vara så att steget slår ifrån pga säkerhet för att du inte ska bränna steget för antingen att du har för klena + och - kablar eller för klent steg eller är det helt enkelt slut spelat smile prova sänk basen en hel del och vrid upp volymen och se va du får för resultat av det!

börn i varje hörn är fett rätt;)

6 851 Inlägg
16 mars 2011
TT-Avant skrev:
Vad har du för steg och vad har du för bas/basar?

Igen...???hmm

Sök