Tjena har tidigare postat om min Audi men fick bara ett svar och det var vilken årsmodell bilen var för det hade jag glömt bort att skriva
.
Iallafall så är det nu såhär att jag har den audi cabbe men splitt fälgar och s-line paket. Rubbet ! Kommer snart upp på garaget och jag köpte den förra året i augusti och då gick den sjukt underbart.
När jag nu skulle börja starta bilen så byttes tändstift m.m. och så la jag i en full tank i bilen tråkigt nog har jag inte fått använda den bensinen *HAHA*
Jag började köra med bilen och den börjar gå något ojämnt. Bilen studsar/hoppar ibland om man säger så.
Den var inne på felsökning och då sa dom att det var tändspolen, köpte en ny och inte f*n var det tändspolens fel iallafall för den gör så fortfarande
Låter man den stå igång vanligt i friläge om man säger den står parkerad så går den ojämnt och när jag kör på gångfarts område så känns det som om att jag kör traktor, den studsar ännu mera då.
Jag är absolut så omekanisk som det bara går men bilen har iallafall gått 18xxx mil ifall det har ngn som helst roll i det hela.
Alltså återigen kortfattat
Audi Cab 95 -> Studsar/hoppar -> Inte bra.
Tackar för all hjälp o svar jag kan få vill jätte gärna få ut bilen igen
Mvh Besse