Jag skulle inte köpa dessa replica fälgar iaf ( nr 3 ), riktigt dåliga kopior, och det syns. . tyvärr. Utav de 5 röstar jag på nr 5!
Replicorna må se för jävliga ut jämfört med orginal, vill inte ens veta tanken av vad orginal kostar. Replicorna jag ska köpa är från gummihuset och inte ser dom ALLT för jävliga ut va?
Jag skulle inte köpa dessa replica fälgar iaf ( nr 3 ), riktigt dåliga kopior, och det syns. . tyvärr. Utav de 5 röstar jag på nr 5!
Replicorna må se för jävliga ut jämfört med orginal, vill inte ens veta tanken av vad orginal kostar. Replicorna jag ska köpa är från gummihuset och inte ser dom ALLT för jävliga ut va?
Och de från Gummihuset är bra kopior. . de har det "riktiga" djupet vilket många andra kopior inte har. Så kör på det, det blir nog bra
haha ''billigt''.. Man har sett andra replicor som inte alls har de där djupet på fälgen och det ser riktigt.. konstigt ut faktiskt, men det blir nog fint med replicorna från gummihuset