3505
Sök

Fiat 126 -75 Bruksbilen! [Update: Xenon!]

Avstängd
1 714 Inlägg
1 mars 2010
JonR skrev:
Låter bra det!smile Nej nej det blir på sin höjd breddade plåtisar, resten får bli orginal utvändigt! Har ett sånt där klassiskt takräcke liggandes som ska på, ett sånt som satt på alla mini fiater som polackerna kom åkandes i på 70 talet när dom var här o semsterade!smile Det kommer bli pricken över i:et!smile

Låter perfekt även om lite rens på handtag o typ elhissar o grejer kan göra sig bra på denna,
bling bling du vet wink

3 259 Inlägg
1 mars 2010
Trådstartare
Emilius skrev:
JonR skrev:
Låter bra det!smile Nej nej det blir på sin höjd breddade plåtisar, resten får bli orginal utvändigt! Har ett sånt där klassiskt takräcke liggandes som ska på, ett sånt som satt på alla mini fiater som polackerna kom åkandes i på 70 talet när dom var här o semsterade!smile Det kommer bli pricken över i:et!smile

Låter perfekt även om lite rens på handtag o typ elhissar o grejer kan göra sig bra på denna,
bling bling du vet wink

Hehe ne så avancerat har jag inte tid med!smile Den andra 126:an tar upp den mesta av garagetiden! hehe

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

Avstängd
1 714 Inlägg
1 mars 2010
Förstår de, men tycker de är så skoj bilar så dem borde båda få en massa kärlek hehe smile

Såg att du bodde i kungsör, man kanske kan ta en sväng förbi o kolla på projekten nån gång?
Din 126 med R1 motor vore nånting att se in action big_smile

2 Inlägg
26 mars 2010
tja! jag såg att du var intresserad av delar/saker till en Fiat 126:)

jag har en trä sportratt liggandes om de är av intresse:)

PM:a mig om du vill köpa den^^

Mvh Markus

klabbarpan
3 041 Inlägg
26 mars 2010
Jag har två sådana liggande weber gassare om du är intreserad. förgasarna och insugs böjarna. Dock ej trattarna big_smile

13 Inlägg
26 mars 2010
nixon89 skrev:
Jag har två sådana liggande weber gassare om du är intreserad. förgasarna och insugs böjarna. Dock ej trattarna big_smile

om inte jon är inntreserad av dom förgasarna kanske jag är det

3 259 Inlägg
26 mars 2010
Trådstartare
nixon89 skrev:

Hej! Nej tyvärr, tror inte jag har nån använding av dom! Sälj dom till Emo1974 istället!smile Tack ändå!

MVH/Jon

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

75 Inlägg
29 mars 2011
Fin bil du har, gillar Fiat 126 skarpt.
Hör gärna av er om ni har delar till Fiat 126.

Besök även(ett måste för alla fiat 126 fixare) www.fiat126.se

Sök