3428
Sök

Körning: bröllop Kungsbacka/Göteborg. Bra betalt!

3 Inlägg
22 mars 2011
Trådstartare
Hej alla bilälskare!

Som "bestman" för min bästa väns bröllop har jag tagit åt mig uppgiften att skaffa fram transportmedlet som ska hämta upp och ta brudparet på en liten tur efter vigseln i kyrkan.

Har du en bil som sticker ut och som skulle passa bra in i en vuxen miljö med kärlek och välklädda människor har du nu chans att tjäna snabba pengar.

Plats: Tölö Kyrka, Kungsbacka.
Tid: 7 maj, 2011, preliminärt 15:00-16:00.
Klädsel: välvårdat
Krav: plats för brudparet (bilar med endast 2st platser inte aktuellt)

Brudparet har önskemål och drömmar om en cabriolet, gammal som ny. Men även unika "udda" och speciella bilar med fasta tak är också intressant.

Har du en bil eller känner någon som skulle kunna avvara lite tid för kärleken - hör av er!

Skicka PM, eller släng iväg ett mail på patrick.strom@lmg.nu och berätta vad ni har för kärra och vad ni vill ha i betalt.

Hoppas att det finns några biltokiga grabbar där ute som kan ställa upp!

Tack på förhand!!!

//Patrick

496 Inlägg
23 mars 2011
lmgpast skrev:
Hej alla bilälskare!

Som "bestman" för min bästa väns bröllop har jag tagit åt mig uppgiften att skaffa fram transportmedlet som ska hämta upp och ta brudparet på en liten tur efter vigseln i kyrkan.

Har du en bil som sticker ut och som skulle passa bra in i en vuxen miljö med kärlek och välklädda människor har du nu chans att tjäna snabba pengar.

Brudparet har önskemål och drömmar om en cabriolet, gammal som ny. Men även unika "udda" och speciella bilar med fasta tak är också intressant.

Har du en bil eller känner någon som skulle kunna avvara lite tid för kärleken - hör av er!

Skicka PM, eller släng iväg ett mail på patrick.strom@lmg.nu och berätta vad ni har för kärra och vad ni vill ha i betalt.

Tack på förhand!!!

//Patrick

Hej patrik, min morfar har en sån där bröllopsbil, as fin,han kör bröllopskörningar också. Han har en jätte fin gammal bil, vet inte vad den ehter men den är den enda i norden iaf, Om du är intresserad så kan du höra av dig. mvh Jocke

3 Inlägg
25 mars 2011
Trådstartare
haggen90 skrev:
lmgpast skrev:
Hej alla bilälskare!

Tack på förhand!!!

//Patrick

Hej patrik, min morfar har en sån där bröllopsbil, as fin,han kör bröllopskörningar också. Han har en jätte fin gammal bil, vet inte vad den ehter men den är den enda i norden iaf, Om du är intresserad så kan du höra av dig. mvh Jocke

Tack Jocke!

Det låter intressant... Kan du ta reda på lite mer information om bilen tror du?

Egen företagare Bilbygge & Chassie-teknik
1 594 Inlägg
26 mars 2011
lmgpast skrev:
Hej alla bilälskare!

Tack på förhand!!!

//Patrick

Kollat Bilförmedlingen? http://www.bfm.nu/goteborg.htm

Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab

DatorPhreak
94 Inlägg
27 mars 2011
Hummer H3 V8! wink Bor runt gbg men har aldrig kört för ett bröllop!
Senast redigerat av Hush (27 mars 2011)

93 Inlägg
28 mars 2011
Min GTO står till förfogande för ändamålet. Den finns på bmf.se men skriv direkt till mig om du vill slippa deras bokningsavgifter. Pris kan diskuteras över pm.
Senast redigerat av FirebirdFidde (28 mars 2011)

Sound like a V8 and your my mate

2 014 Inlägg
28 mars 2011
Tråden rensad på ovidkommande inlägg. Håll er till topic eller avhåll er från att skriva!

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

3 Inlägg
28 mars 2011
Trådstartare
Tack för alla förslag...
Jag vill få in fler alternativ innan det spikas.

Ingen som har en cabriolet?

Egen företagare Bilbygge & Chassie-teknik
1 594 Inlägg
28 mars 2011
lmgpast skrev:
Tack för alla förslag...
Jag vill få in fler alternativ innan det spikas.

Ingen som har en cabriolet?

Visst ok att söka här på garaget men här är "tonårsligan" tyvärr överrepresenterad. Sök dig hellre till lokala veteranbil och jänkebilsklubbar. På deras hemsidor och eventuella forum kan du ju kasta upp frågan, för det brukar finnas massor av snubbar som brukar ta på sig bröllopskörningar etc.

Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab

2 Inlägg
30 mars 2011
Hej!

Har en Peugeot 307 CC till förfogande om det är intressant för en billig peng.

har ingen bild men ser nästan exakt ut såhär: http://www.google.se/imgres?imgurl=http … 9,r:11,s:0

Bara att höra av dig om det är intressant smile
Senast redigerat av Iv (30 mars 2011)

Sök