3008
Sök

ANG: inbrott i 740, Örebro

Med-lm
132 Inlägg
21 mars 2011
Trådstartare
Tja, hade min bil parkerad på Norr i Örebro i lördags natt, när ja vaknar på morgonen ser ja att huven står lite öppen, ser då att dom har dels tagit Turbogrillen ja hade, kollar sedan vidare i skuffen och upptäcker att dem även tagit slutsteg och baslåda, inga värsting grejer kanske, men så sjukt tråkigt när sånt här händer! : /

Slutsteg: BOLT lightning audio, gult/silver

Bild:
http://img132.imageshack.us/img132/6245/audior.jpg

Baslåda: Ultimate 12", silver, med en lagad skada på själva basen, klädd i grått tyg.

dom har även vid 2 andra tillfällen den senaste månaden förstört vindavvisarna och tagit mitt vänsta blinkersglas vid 2 tillfällen!

blir så jävla trött, har nån hört eller får syn på nått vore det guld om du ringde mig, 0736943990, eller skriver här!

hittelön utlovas!

Fri fart för ett fritt folk!
14 129 Inlägg
21 mars 2011
är väll bara åka ner till mässan och kolla efter en bil som inte borde ha en turbogrill

så hittar du säkert resten av grejerna oxå

Kör fort så hinner inget hända...

Har de varit på din bil tre gånger på en månad? hmm

Fan bara ligga på lur i någon buske sedan när de kommer är det bara rättegångsbalken 24kap 7§

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

613 Inlägg
5 april 2011
Growe skrev:
är väll bara åka ner till mässan och kolla efter en bil som inte borde ha en turbogrill

du kan inte bara anta att en bil som "inte borde ha" en turbogrill har snott sig en turbogrill xD då borde du kika omkring och se väldigt många volvobilar som har turbogrill för att det ser bättre ut än den vanliga grillen.

4 149 Inlägg
5 april 2011
RightFront skrev:
Har de varit på din bil tre gånger på en månad? hmm

Fan bara ligga på lur i någon buske sedan när de kommer är det bara rättegångsbalken 24kap 7§

Vad innebär den? får man köra över dom då lr?smile

Fri fart för ett fritt folk!
14 129 Inlägg
5 april 2011
Holmmis skrev:
Growe skrev:

du kan inte bara anta att en bil som "inte borde ha" en turbogrill har snott sig en turbogrill xD då borde du kika omkring och se väldigt många volvobilar som har turbogrill för att det ser bättre ut än den vanliga grillen.

fast det brukar räcka med att kolla lite nogrannare så kanske baslådan sitter där osv

Kör fort så hinner inget hända...

147 Inlägg
6 april 2011
kolla runt på blocket i närheten av du bor

255 Inlägg
6 april 2011
det är så jävla tråkigt hände min kusin för ca 4 månader sen i örebro de stal cd spelaren och försökte få väck grillen men de klarade inte av de så de tog sönder den istället.. blir så förbannad hoppas du hittar dem

Sök