2873
Sök

Golf mk2 gti 16v -86

86 Inlägg
15 april 2011
Trådstartare
Motorkod "KR"

Fick för höga Co värden vid besiktningen, prata med en meck som tyckte jag skulle kolla lambdan annars att topplockspackningen / toppen var sprucken.

Bilen läcker inge vatten så jag tvivlar på att det är varken toppen eller topppackningen.
Jaa så var det de med lambdan då, jag kan inte hitta den! iofs har jag inte kollat igenom röret noga bara ifrån motorhuven... Jag har inte kollat det här 100% heller men jag tror inte de sitter någon katt på denna modell.

Jaaa såå om någon vet vart lambdan sitter så vore det guld om ni kunde dela med er av de! smile
(jaa jag vet hur jag ska kolla lambdan sen) smile

Och om ni har några andra idéer på vad som kan bidra till för höga CO värden så är era idéer välkomna!

fick 7.9 och behöver ha 3.5 (co)

Mvh Matte

saying you dont wanna drive your car hard to keep it nice for the next owner is like saying you dont wanna have sex with your girlfriend so she'll be more enjoyable for her next boyfriend

86 Inlägg
15 april 2011
Trådstartare
just fått fram att det inte finns lambda / katt på denna! Men vad kan då vara felet?

saying you dont wanna drive your car hard to keep it nice for the next owner is like saying you dont wanna have sex with your girlfriend so she'll be more enjoyable for her next boyfriend

8 883 Inlägg
15 april 2011
§3 Rubriksanvisningar
Låser och ber dig åtekomma med en informativt och beskrivande rubrik.
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök