3364
Sök

Tabbar

Driver
2 111 Inlägg
12 september 2005
Trådstartare
tjenare allihopa! satt o tänkte lite på vad man lyckades med i helgen....skulle lacka lite och pga av att farsans bmw stod i närheten så tog man det väldigt försiktigt o såg till att "dammet" blåste åt "rätt" håll. trodde jag...när jag kom ut på sönd morgonen möttes jag av en lite mindre glad far...ca 20 prickar lack hade lyckats smita iväg o siktat in sig på bmwns sida...:S dock fick jag bort det ganska lätt med en gummiskrapa o det finns inte ett märke eller nån färgrest kvar nu.

Pga denna händelser med flera kom jag nu o tänka på att de vore intressant o höra om andras tabbar o mindre lyckade aktioner. Håller man på en del hela tiden så är det ju ganska ofrånkomligt eller hur? Trampa på sladde till dimmljus så de far i backen t ex...*visslar*.

känner du att du vill dela med dig av någon bravad skriv gärna här.kul läsning tror jag de skulle kunna bli smile.

ps: ni som bara vill skriva vilken löjlig o meningslös tråd detta är kan bespara er ansträngningen. only for fun. enjoy!

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

409 Inlägg
12 september 2005
haha jag har gjort samma tabbe fast på farsans motorcyckel hehe!! fick bort det oxå fast me rubbing

GÖr Som Ford KÖp Volvo!

238 Inlägg
12 september 2005
Stod och flexade i garaget, skulle lägga ifrån mig maskin på golvet och lyckades lägga den rakt på sladden. Fattar inte vad som hände sen men jag lyckades släcka ner hela kvarteret en timme.

A B E C E D E

Sagge_AM
12 september 2005
Haha den där var bra, lol

Satans Kung
467 Inlägg
12 september 2005
Polerade insuget på sambons bil med sliprondell..Aj då råkade kapa av gasvajern...Åh va poppis jag blev...(Ja..Jag lärde mig läxan att plocka ur prylarna ur bilen innan man börjar med rondell)

13,5 på Action Meet!!
LT-RACING http://www.ltracing.se

1 489 Inlägg
12 september 2005
Krockade för nån dag sen smile, med en sten.. Körde på en grusväg och så gled jag in i stenen wink, men det löser sig säkert.. Lyckades och skära mig i tummen igår också. Dessutom köra slut på mammas bromsbelägg på bilen så jag får byta dom också..

• Även den starka måste ta i när han skiter

34 Inlägg
13 september 2005
Glömde lägga nåt framför framhjulen när jag hissade upp bilen och tog bort bakhjulet.. *Gneeeek* *DUNS* Så står den där på bromstrumman.. big_smile

pimp-in-rby
13 september 2005
MarcusL skrev:
Krockade för nån dag sen smile, med en sten.. Körde på en grusväg och så gled jag in i stenen wink, men det löser sig säkert.. Lyckades och skära mig i tummen igår också. Dessutom köra slut på mammas bromsbelägg på bilen så jag får byta dom också..

aj fan,de va inte bra marcus tongue

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
13 september 2005
Jag har inte direkt gjort någon allvarlig tabbe, men jag en gång när jag var ute och körde i stan nattetid, så skulle jag göra en 180°-sväng på en gata, så jag tänkte att ja genar lite mot höger över en gräskant som fanns där, och det var mörkt, och så när jag började ratta: krrrsscchh... så var det en stenkant där vid änden av gräskanten som jag inte såg, och skrapade bort mål från den, då nymålade, framspoilern tongue men tur i oturen var att det skrapade bara bort mål från undersidan, så det syns inte, men det irriterar tongue

+att jag hade en fin liten högljudd ramsa för mej själv när det skrapade i tongue

Säljare
341 Inlägg
20 september 2005
JunTTi skrev:
Glömde lägga nåt framför framhjulen när jag hissade upp bilen och tog bort bakhjulet.. *Gneeeek* *DUNS* Så står den där på bromstrumman.. big_smile

Tur att du inte var under bilen då....

En polare till mig i lumpen kom tillbaka efter en helg hemma... och var sönderslagen i ansiktet... så vi frågade vad han hade gjort... han hade skruvat med bilen sa han... han skulle ta ner växellådan men hade inget som höll upp den... pang i ansiktet!!! AJ!!
Kapade 2 eller tre tänder, läppen sprack och allmänt ont i fejset...

Jag själv råkade butta ner en polares slutsteg från 2-3 meter ner i en betong trappa... det funkade aldrig mer... lite träligt när det inte var mitt heller...

Sök