12 september 2005
Trådstartare
tjenare allihopa! satt o tänkte lite på vad man lyckades med i helgen....skulle lacka lite och pga av att farsans bmw stod i närheten så tog man det väldigt försiktigt o såg till att "dammet" blåste åt "rätt" håll. trodde jag...när jag kom ut på sönd morgonen möttes jag av en lite mindre glad far...ca 20 prickar lack hade lyckats smita iväg o siktat in sig på bmwns sida...:S dock fick jag bort det ganska lätt med en gummiskrapa o det finns inte ett märke eller nån färgrest kvar nu.
Pga denna händelser med flera kom jag nu o tänka på att de vore intressant o höra om andras tabbar o mindre lyckade aktioner. Håller man på en del hela tiden så är det ju ganska ofrånkomligt eller hur? Trampa på sladde till dimmljus så de far i backen t ex...*visslar*.
känner du att du vill dela med dig av någon bravad skriv gärna här.kul läsning tror jag de skulle kunna bli
.
ps: ni som bara vill skriva vilken löjlig o meningslös tråd detta är kan bespara er ansträngningen. only for fun. enjoy!
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"