2338
Sök

Angående: Karavan till Elmia från Karlstad på långfredagen (22 April)

53 Inlägg
19 april 2011
Varje år i över 15år typ åker alla bilar från årjäng ner t elmia på långfredegen,,, brukar alltid vara runt 40-50 bilar... åker vid halv 8 från årjäng typ plus att i år ska även säffle karavan ansluta sig med årjängskaravan vi nyängen. vänta in oss vet jag då blir det röjj tror de är runt 50 tal bilar med fulla fölk och dunkande musik... för två år sen följde NWT med oss i karavan och gjorde ett reportage kanske nön som läste... smile

536 Inlägg
19 april 2011
Trådstartare
jo har snackat med en kille om den karavanen men dom som åker i dne är inte dom snabbaste och har inte brott ner eller så hörde jag så det sket sig för oss där =/

536 Inlägg
19 april 2011
Trådstartare
kimizan skrev:
a jag är oxå där vid halv. men vi kan ju vänta å kolla in varandras bilar å prata lite skit tongue

haha, aah det får vi göra =P ska ha me en litten grill jag också så kanske kan slänga ihop nå frukost där eller nått^^ men blir nog mest kolla in din bil me tanke på vad jag ska åka i så xD

121 Inlägg
19 april 2011
okej. ja något får man ta med å tugga på tongue

MrJansson92 skrev:
kimizan skrev:
a jag är oxå där vid halv. men vi kan ju vänta å kolla in varandras bilar å prata lite skit tongue

haha, aah det får vi göra =P ska ha me en litten grill jag också så kanske kan slänga ihop nå frukost där eller nått^^ men blir nog mest kolla in din bil me tanke på vad jag ska åka i så xD

53 Inlägg
19 april 2011
na brukar ta några timmar men de är juh kul man ska ha inte brott..smile

121 Inlägg
19 april 2011
nej precis. men hur ska vi mötas då? orkar ju inte ta en jävla omväg tongue

oppermann skrev:
na brukar ta några timmar men de är juh kul man ska ha inte brott..smile

536 Inlägg
19 april 2011
Trådstartare
jag vill gärna va framme runt 1 senast ja för ska ju bara va där en dag och vill ha gott om tid där inne till att kolla på allt, ta kort och filma och sånt =P

53 Inlägg
19 april 2011
vi brukar vara där vid 5 men då är man så full att man inte minns nött ändå...
men har man tur klarar man bruka kameran så man får sig lite bilder iaf smile

simoni rimnäisi
269 Inlägg
19 april 2011
MrJansson92 skrev:
nu har ja redan sagt till alla som ska åka me mig att dom ska va där till typ halv 8 så ja är där då i alla fall big_smile haha

fick reda på de nyss att alla andra ville åka kl 7, ingen har sagt nått tidigare å dom har vetat om att vi skulle åka kl 6 i flera månader.. men men.. vi får väl lägga på ett kol neröver tongue

simoni rimnäisi

8 Inlägg
20 april 2011
denna tråden är jävligt rörig..  kan folk bestämma sig om hur tider å så vidare skall vara för olika avgångar, vill nämligen försöka åka med här, å jag kommer eventuellt dra med fyra bil till ifrån arvika, men man behöver ju som sagt veta lite om när man skall avgå från olika ställen innan man bestämmer sig...
Den som vet när avgång från karlstad är, kan väll skriva det för sista gången nu, så får man se om tiden passar för de andra, annars får de anpassa sig, för min egen del tycker jag en avgång från karlstad(biltema) skulle vara lämplig 07.15-07.30  klockan kommer rusa iväg, då de inte kommer gå särskillt snabbt ner, och vara endel pauser m.m

121 Inlägg
20 april 2011
jag k1mm0 och mrjansson kommer vara vid biltema vid halv 8 och så kommer vi dra vi 8. den tiden är fast iaf så vi får se om det kommer några med...

simoni rimnäisi
269 Inlägg
20 april 2011
ja å vi från torsby kommer va på biltema ca 08:00 å åker väl så fort som möjligt därifrån smile

simoni rimnäisi

410 Inlägg
20 april 2011
tråden kommer att bli jävligt städad om ni bara kopierar det som ja skrivit och lägger in era namn och plats (om det inte redan är inlagt) !!

Copyright @ Rybbs Production

Sök