Svar på administratörens fråga:
Bland mina polare köps mest volvo med välkänd krocksäkerhet, 240&740 är populärast...
Det är riktiga gjutgärnsbilar det, front en sån med en 9-3a så får vi se vad som händer...
Personligen tänker jag köra chevy van i vinter, Säkrare b-korts fordon tror jag att jag får svårt att hitta...
Eventuellt köper jag nån gammal subba me turbo så man får 4wd-sladda lite (alltid skojjigt
)
Om vi nu ändå snackar trafiksäkerhet, varför är ballongdäck fortfarande standard på sommardäckssidan, varför inte marknadsföra halv & lågprofildäck till svensson, dom har så mycket bättre säkerhet än alla högprofilare...
Och varför förbjuder dom inte salt och sätter lag på dubbat??
varför höjer dom hastigheten med 10km/h från 110-120km/h när trafikrytm redan håller 130-140 på dom sträckorna?
Varför tillämpas inte filberoende hastigheter där dom sega bryter mot lagen om dom ligger i ytterfilen...
Och varför ska dom bygga biltullar när södra länken blir överbelastad av avgaser idag? Från och med 3:e januari kommer ALLA som inte ska in till stan åka södra länken, det kommer bli totalkaos när dom stänger länken....
Ska bli skönt att rösta bort dom nästa val...
Till RWD vs FWD diskussen:
Jag har kört bakhjulsdrift sen jag började övningsköra 1997...
Det krävs mycket mer av föraren när man kör framhjulsdrift.
Sladd teknik med 4wd & 2wd tränade ja först me mina radiobilar sen jag va 3 bast...
Att köra en framhjulsdriven bil kräver så mycket mer av föraren än en
Till alla er som tror ni kan köra bil, kolla
www.motorsport4sale.comdär finns det film på sånna som kan sånt här RIKTIGT BRA!