är det nån som har förslag på hur man bygger ettså det rycker lika mkt ur båda? vill att det ska mullra bar med e det bäst med 2,5" lr 3"? om jag ska ha två japsdämpare bak
Jag tror det kan bli jobbigt att bygga om avgassystemet för två utblås eftersom att den e byggd enbart för ett från början. Tror du får dra ett T-kors efter katt och där efter dra det ena röret den originala vägen sen får du hitta på nån annan lösning för det andra. Jag tror att du får dra det längst kanten på tanken, tror det finns lite space över där. Lycka till...
Inte min bil men så här kan man göra. 2,5 tum é lättast att jobba med och tar lite mindre plats än 3 tum, speciellt runt upphängningen till höger bak hjul
Powered By Autotech-----------Stopped By Brembo/EBC www.x40nordic.com
Bumpar denna gamla tråd. Någon som har gjort detta system och har fler bilder får gärna lägga upp dom här... Ska beställa lite raka rör till veckan o börja bygga. Samsteffanson säljer system med dubbla utblås men hittar ingen bild under ifrån
Bumpar denna gamla tråd. Någon som har gjort detta system och har fler bilder får gärna lägga upp dom här... Ska beställa lite raka rör till veckan o börja bygga. Samsteffanson säljer system med dubbla utblås men hittar ingen bild under ifrån
Mvh
Har du börjat bygga något system ännu? Bilder?
/ Marcus
Nej tyvärr blev det inte som tänkt.. Fick prioritera annat
Det finns ju kanonfina bilder i denna tråden, mer än så behöver man ju inte :-) köp "massa" delar, spara kvittot och retunera överblivet.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-