Här kommer lite bilder från ett par helger sen som jag sparat till er så dom inte skulle försvinna i elmia-röran. Inte överdrivet planerat på något sätt, begränsat med tid och begränsad körsträcka. Detta är resultatet av en halvtimmes fotning (därav lite mer detaljbilder än vanligt). Skriv gärna en kommentar!
Gillar detaljerna du fotat! tummen up! fina bilder
Tackar! Är faktiskt ganska nöjd med detaljerna själv, det brukar annars vara dom som är den svaga biten i mina sessioner.
Superior-Micke_J skrev:
Thats a sexy bitch... Älskar denna bilen, var helt star-struck när jag såg en på nära håll för första gången i Monaco förra sommaren...
Jo, den är lite småtrevlig. Har tyvärr blivit helt immun när det gäller sportbilar själv, arbetsskada som man får leva med. Men att bilen är ett klart lyft jämfört med föregångaren fick jag på papper under ett provåk, denna är såååå mycket bättre än 430!
Riktigt snyggt ! Coolt att det satt vindrutespolning och alla "spakfunktioner" på ratten. Är det för att paddlarna ska få fritt med utrymme ? Riktiga fina bilar är det allt
Riktigt snyggt ! Coolt att det satt vindrutespolning och alla "spakfunktioner" på ratten. Är det för att paddlarna ska få fritt med utrymme ? Riktiga fina bilar är det allt
Och du... GRYMMA bilder !
Jag gissar mer på att det handlar om att händerna aldrig ska lämna ratten. Jag har inte märkt av att det varit problem med paddlar och spakar på tidigare modeller faktiskt.