undra om farbror blå sover gott om nätterna nu när dom vet att dom dötat det hudik är mest känt för
Står säkert nåt i papperstidningen i morrn.. och de slår sej på bröstet å tycker dom är jättebra,,,,enda positiva jag såg va att kanalbron va avstängd..
Vi som arrangerar cruisingarna och bilträffen ( mankan tjaden och bengan från midnightcruisers) i sommar skall ordna ett möte med komunen för att få till baka cruisingen till hamngatan.Tyckte synd om han på helenedalskiosken i lördags han hadde köpt in extra mycket mat brukar ha bra med kunder under cruisingarna heltdött i lördags var ditt i går han var skittförbannad skulle klaga till komunen.
Vi som arrangerar cruisingarna och bilträffen ( mankan tjaden och bengan från midnightcruisers) i sommar skall ordna ett möte med komunen för att få till baka cruisingen till hamngatan.Tyckte synd om han på helenedalskiosken i lördags han hadde köpt in extra mycket mat brukar ha bra med kunder under cruisingarna heltdött i lördags var ditt i går han var skittförbannad skulle klaga till komunen.
Blir det samma slinga 23 juli då blir det totalt fiasko och slut med motor arrangemang i stan.
jag och en till ska upp på kommun och prata om bilträffen som vi tänkte ha och då ska ja fan ta upp de här. för vilka jävla idioter som hållt på bestämt allt de här. allt för att förstöra för motor intresserade.
Här kommer två oskarpa bilder! Fler blev det inte denna kalla kväll... Stort tack till killen i den röda 60-tals Mussen som hjälpte mig med skjuts tidigare på kvällen mellan statoil och Ok för att handla soppa slang. En slang på Mussen min hade gett upp så efter lite skruvande på statoil parkering kunde jag åka vidare