Hittills kan jag inte uttala mig om det, ska slänga på fronten imorgon när lack och allt är klart, då kan jag komma med ett uttalande! Det enda jag vet hittills är gallret fram i fronten som har dålig passform
Sponsorer:
Stylingwebben.se - Bilstyling och diodbelysning
Hova.com - Car styling and tuning
Dekaltrim.nu
Hittills kan jag inte uttala mig om det, ska slänga på fronten imorgon när lack och allt är klart, då kan jag komma med ett uttalande! Det enda jag vet hittills är gallret fram i fronten som har dålig passform
Carpediem: Jodå de går bra, ska hämta delarna imorgon och förmodligen slänga på dom på tisdag Lumik: Jajamensan, förmodligen så får du rapport på tisdag
Sponsorer:
Dekaltrim.nu
Sådär nu är bilen hemma från lack och jag är riktigt nöjd med resultatet! Det jag har ägnat mig åt igår och idag är att våtslipa och polera överdelen av bagageluckan!
Och som svar till Lumik så kan jag starkt rekommendera denna front då passform va perfekt
Här kommer iallafall två bilder som ni kan titta lite på tills jag löser mer bilder (imorn?)
Här är en bild på den nya fronten för er som inte ser det plus att jag har lackat njurarna svarta!
Även en liten bild på bagageluckan! (första gången jag polerar så om ni har tips & tricks så är de bara att kommentera ) Kan ju även tillägga att jag inte är klar med poleringen!
Allt för mig idag
Sponsorer:
Dekaltrim.nu