3009
Sök

RE Audio SX 18D2"

4 693 Inlägg
19 maj 2011
lill-sorling skrev:
big-jepp skrev:
lill-sorling skrev:
Riktigt så dåligt är inte steget faktist , har du ens testat det ?hur kan du ens jämföra steget med ett kicker steg, det är ju rätt mycket billigare, och inte den kvaliten på bra långt, men du har säkert inte ens testat det...  Och US Blaster var som sagt inte mitt slutsteg

us-blaster är inte precis känt för att tillverka bra steg..
jag hoppas du menar att kicker steget har BÄTTRE kvalité än us-blaster och inte tvärt om för då är du ute och cyklar..

Jo det är klart jag menar kicker, men det är som sagt 80% dyrare, och för alla som inte har en inkomst på 40 lök och kan köpa ett zx2500 så blir det ett sånt, kan tillägga att det var längesen han köpte det, innan man visste något alls om ljud. Jag hade ett Orion HCCA D2400 innan ett tag, det var lite skillnad mellan Orion steget och US blaster, fattar vad ni menar

Så summa summarum, vad hade du tänkt driva med?
Senast redigerat av Softis (19 maj 2011)

Booyakasha!

174 Inlägg
19 maj 2011
Trådstartare
http://www.ljudia.se/billjud-s82121/slu … d-p333165/

Det var det tänkt, zachry verkar ju lite beprovat iallafall

Team dBakuten
3 453 Inlägg
19 maj 2011
US blaster skulle jag faktiskt inte ens pissa på.. det är det inte värt.

Riktigt riktigt skitsteg.

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

2 914 Inlägg
19 maj 2011
jävligt fin bas på ett halvdant steg?? *skakar besviket på huvudet* sälj basen, köp steg och "ström" för dom pengarna och lägg dom 2k på bas istället.

215 Inlägg
19 maj 2011
kalle_kalle skrev:
jävligt fin bas på ett halvdant steg?? *skakar besviket på huvudet* sälj basen, köp steg och "ström" för dom pengarna och lägg dom 2k på bas istället.

+1

Sök