2485
Sök

Funderingar på stereo

141 Inlägg
26 maj 2011
Trådstartare
ja har funderingar på att köpa ny stereo men de finns en hel stereo.. just nu kör ja på saabs original..
vill ha en som passar till tävling? dubbel din el en vanlig ? får inte kosta allt för dyrt .. 
vad rekommenderas

179 Inlägg
26 maj 2011
Vad ska den ha för ingångar? Då menar jag USB, AUX, SD-minne etc.
Vad sitter i orginal, singel- eller dubbel-din?
Vad har du för budget? Det finns ju trots allt relativt dyra huvudenheter..

141 Inlägg
26 maj 2011
Trådstartare
villa ha allt på stereon.. har en dubbel din nu.. tror inte mer än max 6000

179 Inlägg
26 maj 2011
Pioneer FH-P80BT har jag hört bra om, tror inte den har SD eller AUX. Den har Bluetooth och USB å andra sidan.

141 Inlägg
26 maj 2011
Trådstartare
oki usb å bluetooth räcker .. för mer av usb utgång för skiva kan hoppa ibland för mig

451 Inlägg
26 maj 2011
greif10 skrev:
ja har funderingar på att köpa ny stereo men de finns en hel stereo.. just nu kör ja på saabs original..
vill ha en som passar till tävling? dubbel din el en vanlig ? får inte kosta allt för dyrt .. 
vad rekommenderas

Hm.. Om du skall tävla i SPL så behöver du varken huvudenhet eller slutsteg. Vägguttaget duger gott.
Med andra ord: Vad är du ute efter?! Snygghetstävling? Mest funktoner-tävling? Vem som kan ha renast ljud-tävling

Och en annan sak som är viktig att veta är om du faktiskt skall använda de löjliga högnivåerna från stereon till att faktiskt driva något?

Detta var bara för att illustrera bilden av att du har skrivit 3 rader utan att faktiskt säga något.
Senast redigerat av Rigan (26 maj 2011)

Sök