En polares audi 80 "sylen" här på garaget har en audi 80 och hans blinkers fungerar inte. Blinkar man så lyser endast lampan på instrumentpanelen konstant, men inga blinkers fungerar.
Han har bytt relä och det klicka i det så det matas in ström till relät iallafall, han har även bytt blinkers spaken om det kunde vara den men icke.
Vad och vart kan det vara knas? Någon från dalarna/västmanland som kanske har en kortare sträcka till Norberg som är sugen på att kolla lite personligen?
var samma skit med min A80 82a. hjälpte att trycka in varningsblinkersen en gång då det hängt sig i den strömbrytaren
värt ett försök iaf.
kan ev ha elscheman liggandes, kan leta vid behov
Ska informera han om det, skulle tro att han provat det men som du sa, värt ett försök iallafall. Se om någon annan har nå förslag att testa. annars återkommer jag i morgon då han jobbar natt till 06 i morgon.
har samma fel i min caddy, blinkersen funkar inte, utan bara lyser inne i intstumentpanelen, men varningsblinkers funkar som den ska och blinkersrelät är ny bytt. kan de vara spaken i mitt fall??