Tjenare! Nu är det så att jag vill uppgradera mig från original ljud till lite fet bas
Jag har kollat runt mycket på blocket, även kollat på nya saker men i mitt tycke får man mycket mer ljud för pengarna om man köper begagnat, men sen samtidigt kan det vara helt slut och sönder plågat.
Då jag inte är jätte kunnig inom detta med billjud så vet jag inte alls vad man ska kolla och lyssna på när man är och kollar på begagnat ljud. Därför vänder jag mig nu till er för lite tips för att se att ljudet inte är helt slut. Vad ska man kolla på angående slutsteg, samt basar?
Huvudenhet samt högtalare hade jag tänkt köpa helt nytt. Det är endast bas + slutsteg som jag är ute efter.
Jag är själv väldigt skeptisk till MDS basar. Är dem verkligen värda pengarna? Har bara hört skit om dem nämligen(nu snackar jag om dem lite billigare)
T.ex detta:
http://www.blocket.se/simrishamn/2x12_M … _8&w=2För det första så tror jag aldrig det pallar dra upp till 141DB, han påstår även att det är ett tävling slutsteg vilket jag inte kan förstå när det kostar runt 2500kr nytt(
) som sagt bara för det är MDS så är jag inte alls intresserad av det, men har ni några synpunkter så får ni gärna skriva dem.
Ajja, Skriv om ni har några tips på hur man kan kolla så inte slutsteg samt basar är slutkörda
Tack på förhand!