3391
Sök

Angående: VW - Meet / "Golf it up" Örebro Fredag 3/6 (Intressekoll)

9 Inlägg
2 juni 2011
Klart du ska komma
annars så sviker du ju VW

8 Inlägg
3 juni 2011
kommer med min golf V low and slow

621 Inlägg
3 juni 2011
BUBBBLA skrev:
Klart du ska komma
annars så sviker du ju VW

kan tyvär inte måste skruva inför nästa helg BUG RUN!!!!!! ni som ska till BUG RUN glöm ej att kolla in tråden om karavan ditt

Inte bá killar som kan, vi tjejer kan oxå
324 Inlägg
4 juni 2011
vad vare som hände med träffen, kommer dit med folk från skövde så är det helt ödelagt? yikes

Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)

829 Inlägg
4 juni 2011
Öhm träffen var igår,så lite ovärt att komma ner för att sen inte få åka på det ni tänkt.

324 Inlägg
4 juni 2011
Scoore skrev:
Öhm träffen var igår,så lite ovärt att komma ner för att sen inte få åka på det ni tänkt.

ja vi kom ju dit igår kväll? tongue lite tråkigt att ingen va där när man kom dit :b

829 Inlägg
4 juni 2011
Okay Nu förstår jag ditt meddelande.. Trist med sån uppslutning när man förväntar sig bättre.. Var på väg jag att dra dit och fotografera lite,men nästan tur att man var tvungen att lägga sig i tid.

324 Inlägg
4 juni 2011
Scoore skrev:
Okay Nu förstår jag ditt meddelande.. Trist med sån uppslutning när man förväntar sig bättre.. Var på väg jag att dra dit och fotografera lite,men nästan tur att man var tvungen att lägga sig i tid.

okeej, menade igår kväll väntade in folk sen åkte dit sen va heeelt tomt :o tycker de va jätte tråkigt hmm

829 Inlägg
4 juni 2011
Var du där kl 19?  Tänkte att de kanske tröttnade på att stå där så de åkte vidare.

324 Inlägg
4 juni 2011
Scoore skrev:
Var du där kl 19?  Tänkte att de kanske tröttnade på att stå där så de åkte vidare.

ne vi va där senare men tänkte fint väder o typ massa snacka om att åka dit o sånt tongue

8 883 Inlägg
4 juni 2011
Låser och hänvisar till en evt eftersnacks tråd.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök