2682
Sök

Pappaledig jänkebilsägande Stockholmsbo?

170 Inlägg
9 juni 2011
Trådstartare
Tja,

Är pappaledig från och med nu och fram till i början av nästa år. Söker någon att slänga käft med angående val av kamaxel, huruvida Cheva 55, 56 eller 57 är fetast, samt att gå på olika bilrelaterade tillställningar med för att skola in bebisarna på den rätta banan illa kvickt.

Skicka ett PM här på Garaget vetja.

Mvh /Peter

--
Sveriges bästa bilblogg: Bildrömmar och drömbilar

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
10 juni 2011
Synda att jag är i fel stad, jag är pappaledig jänkebilsägare. Har barnstolen i Chryslern. smile

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

170 Inlägg
10 juni 2011
Trådstartare
Så ska det se ut!

Jobbar på att fixa det till Novan. Ska fixa en sådan där basenhet (isofix eller vad de heter) då bältet inte når runt själv barnstolen. Synd bara att bebisen alltid ska somna i bilen. Men ett rejält V8-ryt kanske löser biffen?! :-D

--

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
10 juni 2011
Metica skrev:
Så ska det se ut!

Jobbar på att fixa det till Novan. Ska fixa en sådan där basenhet (isofix eller vad de heter) då bältet inte når runt själv barnstolen. Synd bara att bebisen alltid ska somna i bilen. Men ett rejält V8-ryt kanske löser biffen?! :-D

Man måste ha med bas, det hade inte jag. Jag åkte på att byta bruksbil, men nu är jag inne på stol nummer 2. Min dotter är 1år nu så det är smidigt. Förövrigt tycker jag inte att du ska ha några förhoppningar om att bebisen ska hålla sig vaken, min somnar fortare ju mer det mullrar, dessutom gör hon ett litet glädjetjut varje gång bilen startar! big_smile

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

170 Inlägg
10 juni 2011
Trådstartare
:-))))

--

Sök