Gick inte få på en hylsa över då det är för trångt ska testa få i en inuti den men tvivlar att det funkar. Svetsa kommer inte att gå då jag kommer skada Fälgen i det vill jag inte. Går det inte med hylsan blir det att borra om inget mer alt finns...
Slå i låshylsan du redan har i "fel" läge? Låset har olika stora hål på hylsan som ska passa in i låset. Borra är väl det enda alternativet skulle jag gissa på
Varför inte bara köra in på lämplig däckverkstad å be dom ta bort skiten om det nu är så jävligt å få lös den? Be om ett pris innan så tjänar du på om de jävlas lite för dem.
Jodå varit förbi x antal men ingen vill ta sig an det De säger bara att visst kan vi ta loss den men då ryker din fälg. Nej jag får köpa bra borr så ska det nog gå bra till slut Huggmejsel förstår jag inte hur jag ska få plats med då bulhålet är så djupt att nästan inget finns att slå på bulten men ska försöka få loss det i helgen det ska nog gå
Antagligen slutar det med att du borrar och slinter mot fälgen i vilket fall, förstår ännu inte varför fälgen skulle sabbas av att man svetsar på en mutter, förklara.