ska beställa ett snart. Känns som nästa steg i evolutionen nu när växellådan är förstärkt och quaifediff är monterat. Min är mer än valpig..min är direkt livsfarlig
hehe nej då...trodde du hade kikat på speedparts och tänkte tipsa dig om den annonsen. Jag ska själv beställa precis ett sånt. Saabs framvagn är ju inte överdrivet stabil
hehe nej då...trodde du hade kikat på speedparts och tänkte tipsa dig om den annonsen. Jag ska själv beställa precis ett sånt. Saabs framvagn är ju inte överdrivet stabil
ska beställa det som är i annonsen...(samma kille...han byggde till speedparts innan) De har dock avslutat det sammarbetet...detta är vad jag har hört...därför det inte finns i lager eller prisuppgift på speedparts. Antagligen tar dem fram ett eget och lägger på lite på priset...
kör med staget från speedparts. fungerar utmärkt och var busenkelt att montera.
blev stor skillnad, fast krävs mer för att bli av med hela "kåtsnoks"-effekten. lite nya bussningar med mera så hoppas jag att all "torque-steering" är ett minne blott
kör med staget från speedparts. fungerar utmärkt och var busenkelt att montera.
blev stor skillnad, fast krävs mer för att bli av med hela "kåtsnoks"-effekten. lite nya bussningar med mera så hoppas jag att all "torque-steering" är ett minne blott
Tror nog TS redan köpt en subframe med tanke på att tråden var från -08
msstänker det också men tänkte utifall att det var någon annan som googlade detta ämne så kunde denna person få ett svar för det var så jag hittade denna tråden