3186
Sök

VW Golf Mk3 GL stulen i LIDKÖPING

PeeWee
8 Inlägg
25 maj 2011
Trådstartare
Min Bil Är Stulen!!!

*bilen Försvann Från Parkeringen Bakom Kopparporten I Lidköping Mellan Kl 11 - 12.30 Ons. 25:e Maj. Polis Är Tilllkallad Men Var Vänlig Och Ring In Tips Om Ni Ser Min Bil.. Vinröd Vw Golf Mk3, 2dörrars Med Tonade Sidorutor Bak. Svart-gul Randig Grill Med Grönt Emblem. 5-ekrade Alufälgar. Bilder Finns I Mitt Fotoalbum Här På Gorg

Regnr: Jpb027

Här tyskas det MkI ;P

bilstylare
245 Inlägg
25 maj 2011
GTiPeeWee skrev:
Min Bil Är Stulen!!!

*bilen Försvann Från Parkeringen Bakom Kopparporten I Lidköping Mellan Kl 11 - 12.30 Ons. 25:e Maj. Polis Är Tilllkallad Men Var Vänlig Och Ring In Tips Om Ni Ser Min Bil.. Vinröd Vw Golf Mk3, 2dörrars Med Tonade Sidorutor Bak. Svart-gul Randig Grill Med Grönt Emblem. 5-ekrade Alufälgar. Bilder Finns I Mitt Fotoalbum Här På Gorg

Regnr: Jpb027

fyfan va tråkigt, ska hålla ögon öppna här i skara. lycka till

Syns Man Inte Finns Man Inte

14 Inlägg
26 maj 2011
Verkar vara någon liga eller nått i LKP för dom hade gjort inbrott i min Kadett E i går kväll. Dom hade borrat sönder tändningslåset men inte fått igång den så dom hade skitit i den men det blir till att införskaffa en krycka.. Men ska hålla ögonen öppna. Såg annonsen på blocket där du söker den.

PeeWee
8 Inlägg
27 maj 2011
Trådstartare
Bilen är nu upphittad av polis på parkeringen vid småbåtshamnen..

inte i samma skick tråkigt nog.. idioterna har tillåme tagit mina 7 (!!!!) kronor ur ask-koppen

Här tyskas det MkI ;P

bilstylare
245 Inlägg
28 maj 2011
GTiPeeWee skrev:
Bilen är nu upphittad av polis på parkeringen vid småbåtshamnen..

inte i samma skick tråkigt nog.. idioterna har tillåme tagit mina 7 (!!!!) kronor ur ask-koppen

gött att du har hittat den iaf. harru några bilder efter

PeeWee
8 Inlägg
29 maj 2011
Trådstartare
jag är lite lat å orkar inte lägga upp bilderna på flera olika ställen - därför länkar jag vidare till http://www.vwgolf.se/viewtopic.php?t=25734

Här tyskas det MkI ;P

bilstylare
245 Inlägg
29 maj 2011
GTiPeeWee skrev:
jag är lite lat å orkar inte lägga upp bilderna på flera olika ställen - därför länkar jag vidare till http://www.vwgolf.se/viewtopic.php?t=25734

ojoj, är det värt att sno en bli för om skit sakerna?

Fri fart för ett fritt folk!
14 138 Inlägg
29 maj 2011
den där bilen har inget kört med! en omöjlighet om dom nu inte monterat ihop halva bilen igen!

Kör fort så hinner inget hända...

17 Inlägg
30 maj 2011
Inte Omöjligt det finns nycklar som passar... jag hade en golf gti mk1 som nyckeln passade i en kompis fars Jetta mk1... testade när hans far bröt av nyckeln i bagagelåset.. passade i både dörren och tändningslåset.. så han fick låna min reservnyckel tills han fick fixat ny nyckel (enda ägaren på jettan så han kunde beställa nya.)

Hellre ökänd än okänd ;) ^^
370 Inlägg
7 juni 2011
vilja jävla tattare !! snor golvmattor, 7kr osv.
herregud!!!

Hellre ökänd än okänd ;) ^^
370 Inlägg
7 juni 2011
vilja jävla tattare !! snor golvmattor, 7kr osv.
herregud!!!

PeeWee
8 Inlägg
16 juni 2011
Trådstartare
Nu har jag fått ett inlösen-förslag som lyder:
10.000:- för bilen - men då den är "nyckelkörd" höjs självrisken till 7.000:-
D.V.S att jag får 3.000:- för den.
Om jag ville så kunde jag få plocka av mina coils - när bilen står på skroten..

FUCK YOU! Jag hämtar bilen som den står å fixar upp den gratis eftersom jag har allt som behövs här hemma.. Jag vill INTE utnyttja min försäkring denna gången..

Dom ville altså få d till att jag håller på med försäkringbedrägeri. Trots att nycklarna låg i min sambos handväska när bilen försvann - JÄVLA IDIOTER säger jag bara..

Här tyskas det MkI ;P

Fri fart för ett fritt folk!
14 138 Inlägg
17 juni 2011
GTiPeeWee skrev:
Nu har jag fått ett inlösen-förslag som lyder:
10.000:- för bilen - men då den är "nyckelkörd" höjs självrisken till 7.000:-
D.V.S att jag får 3.000:- för den.
Om jag ville så kunde jag få plocka av mina coils - när bilen står på skroten..

FUCK YOU! Jag hämtar bilen som den står å fixar upp den gratis eftersom jag har allt som behövs här hemma.. Jag vill INTE utnyttja min försäkring denna gången..

Dom ville altså få d till att jag håller på med försäkringbedrägeri. Trots att nycklarna låg i min sambos handväska när bilen försvann - JÄVLA IDIOTER säger jag bara..

inte direkt så konstigt att resultatet blev som det blev..bilen är på ett eller annat sätt nyckel körd

skulle fundera lite på vilka som ägt bilen innan...bara ett tips om du nu inte gjort det själv

så klantig får man hoppas att ingen kan vara dock eller det är iof bra med klantiga folk så inte min försäkringspremie blir högre när folk gör fb

Kör fort så hinner inget hända...

bilstylare
245 Inlägg
18 juni 2011
fyfan va surt=(

Sök