*bilen Försvann Från Parkeringen Bakom Kopparporten I Lidköping Mellan Kl 11 - 12.30 Ons. 25:e Maj. Polis Är Tilllkallad Men Var Vänlig Och Ring In Tips Om Ni Ser Min Bil.. Vinröd Vw Golf Mk3, 2dörrars Med Tonade Sidorutor Bak. Svart-gul Randig Grill Med Grönt Emblem. 5-ekrade Alufälgar. Bilder Finns I Mitt Fotoalbum Här På Gorg
*bilen Försvann Från Parkeringen Bakom Kopparporten I Lidköping Mellan Kl 11 - 12.30 Ons. 25:e Maj. Polis Är Tilllkallad Men Var Vänlig Och Ring In Tips Om Ni Ser Min Bil.. Vinröd Vw Golf Mk3, 2dörrars Med Tonade Sidorutor Bak. Svart-gul Randig Grill Med Grönt Emblem. 5-ekrade Alufälgar. Bilder Finns I Mitt Fotoalbum Här På Gorg
Regnr: Jpb027
fyfan va tråkigt, ska hålla ögon öppna här i skara. lycka till
Verkar vara någon liga eller nått i LKP för dom hade gjort inbrott i min Kadett E i går kväll. Dom hade borrat sönder tändningslåset men inte fått igång den så dom hade skitit i den men det blir till att införskaffa en krycka.. Men ska hålla ögonen öppna. Såg annonsen på blocket där du söker den.
Inte Omöjligt det finns nycklar som passar... jag hade en golf gti mk1 som nyckeln passade i en kompis fars Jetta mk1... testade när hans far bröt av nyckeln i bagagelåset.. passade i både dörren och tändningslåset.. så han fick låna min reservnyckel tills han fick fixat ny nyckel (enda ägaren på jettan så han kunde beställa nya.)
Nu har jag fått ett inlösen-förslag som lyder: 10.000:- för bilen - men då den är "nyckelkörd" höjs självrisken till 7.000:- D.V.S att jag får 3.000:- för den. Om jag ville så kunde jag få plocka av mina coils - när bilen står på skroten..
FUCK YOU! Jag hämtar bilen som den står å fixar upp den gratis eftersom jag har allt som behövs här hemma.. Jag vill INTE utnyttja min försäkring denna gången..
Dom ville altså få d till att jag håller på med försäkringbedrägeri. Trots att nycklarna låg i min sambos handväska när bilen försvann - JÄVLA IDIOTER säger jag bara..
Nu har jag fått ett inlösen-förslag som lyder: 10.000:- för bilen - men då den är "nyckelkörd" höjs självrisken till 7.000:- D.V.S att jag får 3.000:- för den. Om jag ville så kunde jag få plocka av mina coils - när bilen står på skroten..
FUCK YOU! Jag hämtar bilen som den står å fixar upp den gratis eftersom jag har allt som behövs här hemma.. Jag vill INTE utnyttja min försäkring denna gången..
Dom ville altså få d till att jag håller på med försäkringbedrägeri. Trots att nycklarna låg i min sambos handväska när bilen försvann - JÄVLA IDIOTER säger jag bara..
inte direkt så konstigt att resultatet blev som det blev..bilen är på ett eller annat sätt nyckel körd
skulle fundera lite på vilka som ägt bilen innan...bara ett tips om du nu inte gjort det själv
så klantig får man hoppas att ingen kan vara dock eller det är iof bra med klantiga folk så inte min försäkringspremie blir högre när folk gör fb