3120
Sök

Var hitta fjäderben till volvo 745?

57 Inlägg
17 juni 2011
Trådstartare
Tjena ! håller på å grejer med en 745a och jag undrar om det e någon som vet var man kan få tag på nya eller fräscha fjäderben ?

Mvh fille ! smile

Rubrik redigerad så den följer reglerna. Läs regler och rubriksanvisningarna.
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Mvh Tommy, Moderator
Senast redigerat av te_wik (18 juni 2011)

Fullt ös Medvetslös !

Forummoderator
26 363 Inlägg
18 juni 2011
Själv handlade jag grejer från den närmsta skroten jag. Billigare, och ändå med viss garanti.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
18 juni 2011
AirOne skrev:
Själv handlade jag grejer från den närmsta skroten jag. Billigare, och ändå med viss garanti.

borde inte kosta mycket på skroten heller så det funkar nog det med smile tänkte mer om han var sugen på lite roligare delar wink

~Andy~

Forummoderator
26 363 Inlägg
18 juni 2011
volvoandy90 skrev:
AirOne skrev:

borde inte kosta mycket på skroten heller så det funkar nog det med smile tänkte mer om han var sugen på lite roligare delar wink

Inget illa menat men - till en 745:a?

1 163 Inlägg
18 juni 2011
AirOne skrev:
volvoandy90 skrev:
AirOne skrev:

Det beror väl på vad han gjort med den? man kan faktiskt få hyfsad väghållning om man gör rätt wink jag hade ju inte velat åka runt med 400hk och original väghållning iaf..

~Andy~

35 Inlägg
18 juni 2011
köp en sån dära sats på chassidelar eller vad de heter där är de ju ben och fjädrar för en billig peng smile

1 163 Inlägg
18 juni 2011
KungenInGoodTown skrev:
köp en sån dära sats på chassidelar eller vad de heter där är de ju ben och fjädrar för en billig peng smile

Ben hittar du nog inte nytt men dämpare hittar du för ca 3300 och uppåt om det är riktiga saker smile

~Andy~

Forummoderator
26 363 Inlägg
18 juni 2011
volvoandy90 skrev:
AirOne skrev:
volvoandy90 skrev:

Det beror väl på vad han gjort med den? man kan faktiskt få hyfsad väghållning om man gör rätt wink jag hade ju inte velat åka runt med 400hk och original väghållning iaf..

Nej, är det så mycket gjort så vill nog inte jag heller ha väghållning av orginaltyp heller..

Sök