4587
Sök

Ryan dunn i från jackass har avlidit!

7 100 Inlägg
20 juni 2011
Trådstartare

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

1 854 Inlägg
20 juni 2011
Riktigt tråkigt sad Vila i frid dude!

Santa's little helper
245 Inlägg
20 juni 2011
R.I.P Ryan "Random Hero" Dunn!

551 Inlägg
20 juni 2011
Om han nu var påverkad och kör ihjäl sig själv och sin passagerare så borde han fan inte vila i frid enligt mig.

Haters gonna hate.

Santa's little helper
245 Inlägg
20 juni 2011
p12 skrev:
Om han nu var påverkad och kör ihjäl sig själv och sin passagerare så borde han fan inte vila i frid enligt mig.

Han gjorde ett otroligt stort fel då han satte sig bakom ratten.
Men tack vare allt gott han gjort så är han fan INTE värt det! Du visste t.ex inte om att han hjälpt folk från heroin beroende och så vidare.. T.ex hans kamrat Brandon Novak.
Med andra ord, han gjorde ett fel som blev en katastrof.. men han har gjort så mycket mera gott än ont.

Så fast jag inte stöder fyllekörning så är han värd respekt för allt han gjort och för vem han var.

snabbt exempel, vi säger att din far/mor gjorde likadant.. vore de inte värda respekt i alla fall med tanke på allt gott de gjort förutom ETT misstag (och jo, jag vet det var ett STORT misstag, men du förstår min poäng här..)

mvh
en man som har följt dom sedan de var 18 år och kan deras historia.

551 Inlägg
20 juni 2011
tuomas skrev:
p12 skrev:

Han gjorde ett otroligt stort fel då han satte sig bakom ratten.
Men tack vare allt gott han gjort så är han fan INTE värt det! Du visste t.ex inte om att han hjälpt folk från heroin beroende och så vidare.. T.ex hans kamrat Brandon Novak.
Med andra ord, han gjorde ett fel som blev en katastrof.. men han har gjort så mycket mera gott än ont.

Så fast jag inte stöder fyllekörning så är han värd respekt för allt han gjort och för vem han var.

snabbt exempel, vi säger att din far/mor gjorde likadant.. vore de inte värda respekt i alla fall med tanke på allt gott de gjort förutom ETT misstag (och jo, jag vet det var ett STORT misstag, men du förstår min poäng här..)

mvh
en man som har följt dom sedan de var 18 år och kan deras historia.

Han var absolut en sympatisk person som givit många skratt och så vidare. Men att döda andra människor för att vara tuff/ha roligt är ju lite onödigt. Hade ju inte varit trevligt om han till exempel hade krockat med en lycklig familj, din flickvän eller kanske dina bästa vänner.
nu vet vi ju inte till hundra om han faktiskt var onykter men mycket tyder på det.

Haters gonna hate.

8 886 Inlägg
20 juni 2011
Ingen som helst diskussionsunderlag i inlägget endast en länk duger inte.

Låser härmed tråden och hänvisar till bloggen

Mvh.
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök