3493
Sök

Bsr Chip eller Autotech Chip.

22 Inlägg
13 januari 2007
Trådstartare
Bsr= Effekt 290Hk Vrid 430Nm. 3800Kr de monterar in chippet. Karlskrona.
Autotech= Effekt 280Hk Vrid 420Nm. 3995Kr. De monterar in o justerar. Trollhättan

Va skulle du välja???

245 Inlägg
13 januari 2007
Utan att blinka skulle jag solklart välja Autotech.
Senast redigerat av E-sson (13 januari 2007)

699 Inlägg
13 januari 2007
Autotech.. Det kör jag med.. E d jag hört mäst bra om..

Bilgalen elektriker :)

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
13 januari 2007
stirra dig inte blint på effektsiffrorna utan kvaliten på chippet är och hur företaget är. mellan dom olika chippen så skiljer det inte så mycket, men ofta skiljer det mycket mellan företagen!

både autotech och BSR är två stora välkanda företag som har god kvalite, jag hade valt autotech mest beroende på att det är ett litet och framgångsrikt företag!

MVH Andreas

man lever bara en gång så lev väl!

289 Inlägg
13 januari 2007
Jag hade helt klart valt Autotech, Det känns lite mera status än BSR, dessutom så har de gjort ett väldigt gott jobb där med Chefens RS4:a så det är ju ett bra företag att göra med smile

350 Inlägg
13 januari 2007
jag ska förmodligen få bilen chippad av powerchip

någon som har chippat sin bil hos dom ?   www.powerchip.se

7 Inlägg
13 januari 2007
Jag kör BSR och är kalasnöjd, men hade tänkt göra steg 3 å de har inte BSR så kanske blir Autotech.

Väghyvel
252 Inlägg
14 januari 2007
kovamies skrev:
jag ska förmodligen få bilen chippad av powerchip

någon som har chippat sin bil hos dom ?   www.powerchip.se

jag kör med powerchip o är riktigt nöjd blev riktigt bra drag i bilen o bra service o grymma priser har dom,

27 Inlägg
14 januari 2007
Jag skulle helt klart valt TurboCenter, kunskapen på det företaget med Claus i spetsen vad det gäller Chippning är Mycket stor! Jag skulle säga att allroundkunskapen på det företaget är bäst i Norden. Men men alla gör som dem vill wink jag skulle dock inte tveka en sekund vart jag skulle lämna in bilen.

Sök