2442
Sök

Motorn vill inte starta,

8 Inlägg
14 juli 2011
Trådstartare
Ja som rubriken lyder, igår när ja använde min volvo v70 02, 2,4T så funkade den felfritt o som en vanlig bil ska göra, men imorses när ja skulle traska mig iväg till jobbet så ville bilen helt enkelt inte starta, Den bara kör men kommer aldrig igång riktigt, vet inte riktigt va felet e o skulle vara snällt i fall nån vet va felet e

8 Inlägg
14 juli 2011
Trådstartare
Admin du kan låsa eller ta bort denna tråden, det löste sig ändå smile

270 Inlägg
14 juli 2011
Vore ju bra för framtiden om du skrev vad du gjorde för att lösa problemet. Så andra kan se

8 Inlägg
14 juli 2011
Trådstartare
de va inget speciellt, va de att de fanns la knappt någon soppa i bilen tydligen, stod att ja hade bensin för 7 mil men va la tydligen slut så fyllde på lite så funka den sen igen

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
15 juli 2011
Ha, som en gammal A100 jag hade. Den var övertygad om att jag hade 15l kvar fast det var tomt tongue
Skapade en del förvirring roll

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

199 Inlägg
15 juli 2011
samma som för mig då.. var helt säker på att jag hade minst 10 liter kvar i tanken. (åkte 740 med trasig bensinmätare) bilen började gå dåligt på motorvägen och tillslut blev jag stående. felsökte som en idiot ( den hade jävlas med mig förut) sen så tanka jag den , och då gick den hur bra som helst. förbannade bilar roll

Sök