Brukar gå rätt fort annars. Men är det snävt så är det. Kan ju iaf passa på att varna alla för Statoils biltvätt i Kungens Kurva (den på Ikea-sidan). Sist jag var där slet den bort en list samt plockade en backspegel på min bil, och gången innan tog den båda speglarna. Var iof bara att ploppa dit igen. Men ändå. Dessutom luktar vattnet där inget vidare. Så ni vet.
Brukar gå rätt fort annars. Men är det snävt så är det. Kan ju iaf passa på att varna alla för Statoils biltvätt i Kungens Kurva (den på Ikea-sidan). Sist jag var där slet den bort en list samt plockade en backspegel på min bil, och gången innan tog den båda speglarna. Var iof bara att ploppa dit igen. Men ändå. Dessutom luktar vattnet där inget vidare. Så ni vet.
Du borde få bilen ifråntagen för att ens låta den gå igenom en maskintvätt!
Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines.
Du borde få bilen ifråntagen för att ens låta den gå igenom en maskintvätt!
Har aldrig haft några problem med nån annan tidigare. Tyvärr så har jag inte tillgång till nån vattenslang nånstans, så har inte direkt nåt val. Sen så ser ju lacken ut som den gör på min kärra, så jag är inte så noga.
Dålig info. Ni kan väl redogöra med klockslag vad sin händer o vart ni kommer ta vägen i första tråden. Va lite sugen på att åka upp men klockan blev en del o jag vet inte hur länge ni är där eller om ni samlas där igen. De är en bit att åka för min del.