2213
Sök

Inför: Andra Kungens Kurva Träffen 16/7

939 Inlägg
16 juli 2011
hinner inte

539 Inlägg
16 juli 2011
Brukar gå rätt fort annars. Men är det snävt så är det. Kan ju iaf passa på att varna alla för Statoils biltvätt i Kungens Kurva (den på Ikea-sidan). Sist jag var där slet den bort en list samt plockade en backspegel på min bil, och gången innan tog den båda speglarna. Var iof bara att ploppa dit igen. Men ändå. Dessutom luktar vattnet där inget vidare. Så ni vet. tongue

Audi:ot
183 Inlägg
16 juli 2011
42emil skrev:
Brukar gå rätt fort annars. Men är det snävt så är det. Kan ju iaf passa på att varna alla för Statoils biltvätt i Kungens Kurva (den på Ikea-sidan). Sist jag var där slet den bort en list samt plockade en backspegel på min bil, och gången innan tog den båda speglarna. Var iof bara att ploppa dit igen. Men ändå. Dessutom luktar vattnet där inget vidare. Så ni vet. tongue

Du borde få bilen ifråntagen för att ens låta den gå igenom en maskintvätt! tongue

Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines.

539 Inlägg
16 juli 2011
Kuffe skrev:
42emil skrev:

Du borde få bilen ifråntagen för att ens låta den gå igenom en maskintvätt! tongue

Har aldrig haft några problem med nån annan tidigare. big_smile Tyvärr så har jag inte tillgång till nån vattenslang nånstans, så har inte direkt nåt val. sad Sen så ser ju lacken ut som den gör på min kärra, så jag är inte så noga. big_smile

539 Inlägg
16 juli 2011
Hmmm. Ser nog ut som att jag oxå rullar in med skitig bil. Men är på g strax iaf. smile

939 Inlägg
16 juli 2011
blir det många?

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
16 juli 2011
Dålig info.
Ni kan väl redogöra med klockslag vad sin händer o vart ni kommer ta vägen i första tråden.
Va lite sugen på att åka upp men klockan blev en del o jag vet inte hur länge ni är där eller om ni samlas där igen. De är en bit att åka för min del.

/// SyyHn

939 Inlägg
16 juli 2011
skrevs i något inlägg innan att det far till 21

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
16 juli 2011
Åker jag nu så är jag framme då. hmm

/// SyyHn

939 Inlägg
16 juli 2011
hm okey ja då e det inte så kul *__'

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
16 juli 2011
Nae.. Men samlas dom där igen sen eller splittras de då?

/// SyyHn

939 Inlägg
16 juli 2011
Syyhn skrev:
Nae.. Men samlas dom där igen sen eller splittras de då?

Vet ej aldrig varit där sj.

Skulle dit nu men jag har varit på semester ett bra tag så nu ville inte bilen starta*__*

219 Inlägg
16 juli 2011
Är just nu på träffe. Runt 22 bilar ingen höjdare.

Team Radioactive

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
16 juli 2011
Okej. Då kanske de var bra att man inte åkte den sträckan iallafall då. smile

/// SyyHn

539 Inlägg
16 juli 2011
Det var inget vidare. Endel roliga bilar. Men rätt stelt. Jag drog efter att jag kikat lite på Corvetten. tongue

Bäst
250 Inlägg
16 juli 2011
Blev en donken runda för mig istället!
Ca 8 mil för lite Bigmac är ju inte helt fel de heller ^^

Burna bör man annars dör man!

539 Inlägg
16 juli 2011
vitto skrev:
Blev en donken runda för mig istället!
Ca 8 mil för lite Bigmac är ju inte helt fel de heller ^^

Jag såg allt när du smög förbi. Blev rätt besviken. Hade velat kika lite på bilen. Men vafan.
Hmmm, kanske borde starta en eftersnackstråd istället?

Sök