Vi fick smakprov inatt, men hoppas att det kommer mera. Killen som fotade med proffskamera hade minneskortet full igår. men det tar ett tag att gå igenom allt och redigera bilderna osv. vi får vänta lite tror ja Bler ruskigt bra bilder iaf!
Fler bilder kommer under kvällen. Dock inte alltför många då det är svårt att fota handhållet i mörker. Nästa gång finns jag på plats också, och då med stativ :-D
Fler bilder kommer under kvällen. Dock inte alltför många då det är svårt att fota handhållet i mörker. Nästa gång finns jag på plats också, och då med stativ :-D
psyco skrev:
Jag tar nog med mig min kamera och stativ med så kan vi ta lite mera;)
ohh va trevligt, då får vi hoppas på en MASSA bilder nästa gång
Kass placering på parkeringen och massa folk runtomkring din bil hela tiden. Sedan vart det för suddigt på rakan tyvärr. Men nästa gång :-) Ryck tag i mig, annars är det lätt att missa någon bil!
Får väl tacka för en ok kväll o börja med o fråga vad fredrik gjort av prickarna på Å Ä och Ö
Tycker själva träffen var väldigt bra härlig stämning alla pratade med alla och inga idioter som ställde sig och blästrade fronten på någon annan. Dock så vart de lite struligt med starten, polis nojan och upplägget på racet men misstag e till för o läras av så hoppas på att de blir bättre nästa tillfälle
Synd bara på att folk fegar med o åka ut för lite duggregn bilen är väl ändå vattentät?
Måste ge ett plus till insane med som förgyllde kvällen när vi diskuterade lite hur dagen sett ut genom o bränna ner ett gäng mm på sina däck
Haha satt på jobbet så då e de engelskt tangent bord som gäller