Jaha.. då va de såhär... ja kopplade in sterion och den funka klockrent... sen satte ja i ett litet steg till mina 6x9.. funkar, låter bra men efter typ 10 min så dör ljudet men sterion fortsätter spela... räcker med att starta om sterion igen så går den typ 10 min till...
jag har kollat kablarna och allt står rätt till... kan de va sterion? de e en gammal clarion med cd,mp3 och radio...
Jaha.. då va de såhär... ja kopplade in sterion och den funka klockrent... sen satte ja i ett litet steg till mina 6x9.. funkar, låter bra men efter typ 10 min så dör ljudet men sterion fortsätter spela... räcker med att starta om sterion igen så går den typ 10 min till...
jag har kollat kablarna och allt står rätt till... kan de va sterion? de e en gammal clarion med cd,mp3 och radio...
Mvh//Martin
Kan ju vara lödningar i stereon. bara en gissning.
Har samma problem på min 940 efter att den krockade. Har inte hunnit undersöka problemet då bilen fortfarande är på verkstaden. Jag trodde det var slutsteget som pajat men det har jag fått undersökt av en billjudsfirma och det är schyst.
det kvittar om man kör eller står stilla... skitskumt...!
det är inget som är direkt varmt..
Jag hade en stereo som gjorde så. En ganska gammal vanlig cd spelare. Men jag kollade lödningarna som sagt lödde om dem och nu så har den stereon funkade klockrent.