20 juni 2011
Trådstartare
För dagens ovanligheter så finns det fortfarande bil-tillbehörsfirmor som FAKTISKT är seriösa och är mån om sina kunder.
Jag beställde en fjädersänksats till bilen från Chassit.se och så var det med det, dock fick jag bråttom att få dem nu tills på lördag, så jag ringde dem i tisdags förra veckan och frågade leveranstiden.
Svaret var tyvärr inte bra då dem inte hade dessa hemma eller några liknande fjädrar, så leveranstiden fr.om min beställning till min närmaste Posten var tre veckor.
Förklarade min hurry-ness och fick till svar "det ska vi ordna Andro, om vi inte hinner få hem dina grejer innan lördag kommer jag att personligen höra av mig till dig".
Sagt och gjort, så tackade jag för den underbara servicen jag fått och bemötandet, idag 20 juni fick jag ett sms om att jag fått ett 10kg tungt paket på Posten.
Vill tacka alla er på Chassit.se för eran underbara kundservice och att ni drar i trådar för att få en stressad kund lugnt igen. Jag rekomenderar verkligen Chassit för er som vill ha snabba leveranser och svar på era absolut dummaste frågor, fick allting förklarat, på LUNCH-tid.
Hursomhelst nu ska vi skrapa oljetråg :
Dessa kommer att monteras någongång i veckan, gissar på torsdag eftermiddag, så stay tuned for more
Mvh Andro
| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |