940RDALLE skrev:
Skojar ni eller?????? De var det sämsta arrangemanget jag vart på!! Ingen tidshållning, dåligt arrangerat, ingen visste vad saker o ting kosta för o köra, inga prisuppgifter innan körningar fans, jag kan fortsätta hur länge som helst!!!
Lägg ner nästa år ärligt talat, de här va fan rån på pengar!!!!
Det som gjorde det hela prisvärt var några skylines som driftade lite på parkeringen vid parisekurvan, de drog till sig mer uppmärksamhet än vad hela landracing arrangemanget fick
Tidshållning? Det berodde till stor del till förarna själva.
80% kom lördag 08:00, fast de fick nästan hela frdagen på att komma och besikta på.
Om man kommer 08:00 och vet att man ska besikta innan förarmötet 08:45 måste man nog räkna med att det drar över lite. Och så jäkla fel blev det inte ändå.
Vilka prisuppgifter saknade du? ALLT och lite till stod både på hemsida och anmälan/inbjudan.
Trist att du kände dig rånad bara, för det var inte motivet till arrangemanget.
Det ända JAG kände mig rånad på var delmoment två på strippen. Men ven ska man lägga skulden på? Jag har ingen koll på vem som kontrollerar tidpunkt och mängd på nederbörd.
Dock skulle jag vilja ta ett par ord med den :-)
Tyvärr får du nog förbereda dig på att detta kommer fortsätta, men du kommer bli förvarnad LÅNGT innan så du kan planera din visstelse på mantorp så den inte krockar med detta..